parkolás ismét - flame
Vajk Fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Fri Jul 29 22:14:39 CEST 2005
jhidvegi wrote:
>
> Na de miért? Hatóságilag ezt a várost nem lehet olyanná tenni, hogy x
> millió autót befogadjon az útjaira is, meg parkolásilag is. Még a
> városlakókét talán, de a cégekét meg az aglomerációét már nem. A
> vízfej effektus meg nem hatósági, hanem magyar sajátosság.
>
> csökkenteni, akkor egy idopillanatban feleannyi autó lenne az utakon
> úgy, hogy mindenki odaér a céljához. Úgy tunik, ezt rohadt nehéz belátni.
>
Egyszer beismered hogy nem lehet a varos kozuti kapacitasat almaink
szintjere emelni, egyszer meg gyorsitanad a forgalmat? Gyorsitani a
forgalmat csak a szintbeli keresztezodesek kiiktatasaval lehet, az meg
ugyanugy atalakitja a varost mintha szelesitened az utakat.
Itt egy kep Parizs kopontjarol:
http://maps.google.com/maps?q=paris&ll=48.874454,2.293997&spn=0.012388,0.022872&t=k&hl=en
( a hazak arnyeka is ut)
A kozpont 20-30%-a aszfalt. Ezt akarjuk? Szelesebbek a sugarutak mint az
atlag haztomb!!
vajk
More information about the Elektro
mailing list