Re: parkolás ismét - flame

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
Fri Jul 29 22:27:44 CEST 2005


>Egyszer beismered hogy nem lehet a varos kozuti kapacitasat almaink 
>szintjere emelni, egyszer meg gyorsitanad a forgalmat?

Nem hinném, hogy lehetne gyorsítani, legalábbis új utak építése nélkül 
nemigen.
De az ellen tiltakoznék, hogy forgalomlassító intézkedéseket tegyenek, mint 
ahogy volt és van rá példa.

Bár abban igazad van, hogy a lassítás kiiktatása egyfajta gyorsítás. :-)

>Gyorsitani a forgalmat csak a szintbeli keresztezodesek kiiktatasaval 
>lehet, az meg ugyanugy atalakitja a varost mintha szelesitened az utakat.

Igen, ez is egy mód, meg az, hogy végre legyen kész az a nyamvadt M0, sot, 
legyen 4 vagy 6 muködo sávja + leállósáv, ahogy a végleges tervekben van is 
tudtommal.

>Itt egy kep Parizs kopontjarol: 
>http://maps.google.com/maps?q=paris&ll=48.874454,2.293997&spn=0.012388,0.022872&t=k&hl=en
>( a hazak arnyeka is ut)

Az ilyen képek eléggé csalókák. Bp ebbol a szempontból elég csunyácska, épp 
pár emillel korábban beszéltem a kéményekrol, mint házakról.

>A kozpont 20-30%-a aszfalt. Ezt akarjuk? Szelesebbek a sugarutak mint az 
>atlag haztomb!!

Nem tudom, nem jártam ott, látni kéne. Lehet, hogy szellosebb. :-)
Én nem ezt akarom, hanem inkább azt, hogy ha kell valami nekem vagy 
bárkinek, ne kelljen bemenni a város belsejébe. Oda akkor menjek, amikor oda 
szeretnék menni, magáért a városért. Pl ha hídünnep van, vagy mittudomén. 
Leegyszerusítve: csavarért ne kelljen már bemenni a Kátaihoz. :-) De ha a 
GE-be kell mennem a Váci útra, vagy ha az M3-asra akarok délbudáról 
elkeveredni, akkor is a városon kell átmennem, holott semmi dolgom nincs 
benn.

Azt kell tudatosítani, hogy az emberek nem passzióból autóznak. (Általában).

hjozsi 




More information about the Elektro mailing list