Golf V, volt: F1 fizika

ide.ne.irj at freemail.hu ide.ne.irj at freemail.hu
Sun Sep 26 14:34:16 CEST 2004


Thus spake charles hoss:

> a tablazat modosul? en nem igy tudom . az alaptablazat ervenyben marad , 
> ezt minden pontjaban hangolja el a lambda EGY korrekcios ertekkel - igy 
> igazan adaptivnak nem neveznem .

Igy van. Ez tulajdonkeppen reszletkerdes, azert csinaltak igy, hogy
lehessen 'resetelni' az elektronikat, ne vesszenek el az adatok.
Hiba eseten vissza lehet allni a garantaltan nem tokeletes, viszont
garantaltan mukodo tablazatra.
Hogy az eredeti tablazat irodik felul, vagy kiszamolodik hozza egy
korrekcios tablazat, es igy implementalodik egy teljesen uj tabla,
lenyegtelen, programozastechnikai kerdes.
Nyilvan a korrekciok abszolut erteke limitalva van, a teljesen szar
ertekeket nem hiszi el az elektronika. Azt is egyszerubb igy csinalni,
mint ha az uj tablaban minden erteket osszehasonlitana a regivel.
Ettol ez meg teljesen adaptiv.

> ezert a szamitas maximum a benzin futoerteket nem tartalmazza - ennek az 
> elterese pedig nem birt akkora jelentoseggel az elmult 20000km-ben hogy 
> barmilyen mukodesi elonyt jelentett volna a 2004-es gep elonyere - sot , 
> eddig a legtobb gondot az okozta hogy az esetleges hibakat (koztuk a 
> nemlinearisakat is) megprobalta elfedni , igy gondokat okozott inkabb 
> mint elonyoket - teljesitmenyben a ket gep kozul a nem lambdas a jobb - 

Kornyezetvedelem szempontjabol pedig vagy ezerszer jobb a lambdas!

> dexter

-- 
Valenta Ferenc <vf at elte.hu>   Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
"Ha ezt a szelvenyt kivagja, vehet egy uj monitort!"




More information about the Elektro mailing list