Golf V, volt: F1 fizika
ide.ne.irj at freemail.hu
ide.ne.irj at freemail.hu
Sun Sep 26 14:34:16 CEST 2004
Thus spake charles hoss:
> a tablazat modosul? en nem igy tudom . az alaptablazat ervenyben marad ,
> ezt minden pontjaban hangolja el a lambda EGY korrekcios ertekkel - igy
> igazan adaptivnak nem neveznem .
Igy van. Ez tulajdonkeppen reszletkerdes, azert csinaltak igy, hogy
lehessen 'resetelni' az elektronikat, ne vesszenek el az adatok.
Hiba eseten vissza lehet allni a garantaltan nem tokeletes, viszont
garantaltan mukodo tablazatra.
Hogy az eredeti tablazat irodik felul, vagy kiszamolodik hozza egy
korrekcios tablazat, es igy implementalodik egy teljesen uj tabla,
lenyegtelen, programozastechnikai kerdes.
Nyilvan a korrekciok abszolut erteke limitalva van, a teljesen szar
ertekeket nem hiszi el az elektronika. Azt is egyszerubb igy csinalni,
mint ha az uj tablaban minden erteket osszehasonlitana a regivel.
Ettol ez meg teljesen adaptiv.
> ezert a szamitas maximum a benzin futoerteket nem tartalmazza - ennek az
> elterese pedig nem birt akkora jelentoseggel az elmult 20000km-ben hogy
> barmilyen mukodesi elonyt jelentett volna a 2004-es gep elonyere - sot ,
> eddig a legtobb gondot az okozta hogy az esetleges hibakat (koztuk a
> nemlinearisakat is) megprobalta elfedni , igy gondokat okozott inkabb
> mint elonyoket - teljesitmenyben a ket gep kozul a nem lambdas a jobb -
Kornyezetvedelem szempontjabol pedig vagy ezerszer jobb a lambdas!
> dexter
--
Valenta Ferenc <vf at elte.hu> Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
"Ha ezt a szelvenyt kivagja, vehet egy uj monitort!"
More information about the Elektro
mailing list