Golf V, volt: F1 fizika
HAJDU Csaba
hajdu at sunserv.kfki.hu
Sun Sep 26 13:58:39 CEST 2004
> Annyira messze, hogy mint irtam is egy mai auton is lehet eleg sokat
> javitani pusztan a _TABLAZATOK_ modositasaval.
> Chiptuning - komolyabb kulfoldi muhelyekben.
> Nyernek egy szivo motornal +6-10LE-t, dinamikusab(egyenletesebb
> nyomatekleadas) lesz a motor. Mikozben a fogyasztas valtozatlan marad.
> Ezt nem tudjak megmagyarazni ideneirjek, szepen el is sunnyogjak a valaszt.
Aztan mire a tobbes? Ha figyelnel, lathattad volna, hogy szot sem
ejtettem arrol, hogy a teljesitmeny vagy fogyasztas hogy fugg a
vezerlestol... Nem tudom, mire ohajtasz valaszt, de termeszetesen
van chiptuning, lehet modositani a tablazatokat, stb.
A vita (reszemrol) nem errol megy. Persze ertheto, hogy nem tudod
kovetni a dolgokat, elvegre szuron vagyunk... Csak akkor miert
pofazol bele?
> Mar megfigyeltem, hogy ami az o malmukra hajtja a vizet azt emlegetik
> allandoan, ami meg cafolja a mondandojukat azt elsunnyogjak. Mikor az ember
> meg rakerdez hogy is volt, akkor jon HCS-tol "miértkell szemelyeskedni
> allandoan?" felkialtas. ideneirjtol meg "nem olvastam, hulyeseg volt,
> toroltem."
Idezz olyat, amikor en valasz helyett a szmelyeskedest
kifogasoltam... De akkor most rajta, vadaskodni konnyu, johet a
bizonyitas!
> Gondolom nálad is hasonló a helyzet. Ez a két dilentás egy nulla, egy
> porszem a világban.
Remelem, nyelvi tovabbkepzest nem szoktal tartani... Vagy ha
megis, akkor a sok elegedett es visszatero ugyfel szova meri
tenni, hogy amire feltehetoen gondolsz azt nem ugy mondjak, hogy
dilentas...
More information about the Elektro
mailing list