Golf V, volt: F1 fizika

Király Gyula kingkey at axelero.hu
Sat Sep 25 23:36:18 CEST 2004


Üdv!

> Elmondom, megegyszer, lassabban.
> Tehat van a sok szenzor, osszessegeben rohadt pontatlanok.
> A jeleik alapjan kozvetlenul vezerelve a motort, eleg siralmas
> eredmeny varhato. Itt jon kepbe a lambda, melynek jelevel az egesz
> rendszer szepen bekalibralhto! A kulonfele erzekelok statikus hibai
> az adott korulmenyek kozott allandoak, ha csak nem valtozik meg durvan
> a kulso legnyomas, magassag, stb...

Nem is lenne baj ezzel az egésszel, ha lambdaszonda nélkül nem müködött
volna a világ. Aztán nem fordult volna elö az, hogy füstös seggü autóval
kell
járnom.Ráadásul- bár lehet, hogy  ez kilóg a sorból -, mintha a
befecskendezök
"túlcsöpögnének".Reggel egészséges gázadással lehet a gépet ugróra
állítani, de az a fél várost betakaró füstöt  termeli. Ha ezt nem teszem, 1
km
vacakolás lenne.
A zöldkártyám OK, fél év shifttel a müszaki elött újra néztük, a légszürö
cseréjével a '87-es autó két , független helyen tudta a követelményt.
De: könyörgöm, miért kell nekem bból ordenáré büdös, rákkeltö szutyokból
min. 10 %-kal többet nyelni a katalizátorok miatt?
Válaszokat magánban....:}}}
Gyula




More information about the Elektro mailing list