Golf V, volt: F1 fizika
ide.ne.irj at freemail.hu
ide.ne.irj at freemail.hu
Sat Sep 25 23:51:31 CEST 2004
Thus spake Király Gyula:
> Nem is lenne baj ezzel az egésszel, ha lambdaszonda nélkül nem müködött
> volna a világ. Aztán nem fordult volna elö az, hogy füstös seggü autóval
Mukodott az a karburatoros korszakban is, csak azota egy ugyanolyan
hengerurtartalmu motorbol tobb mint 2x teljesitmenyt lehet kivenni,
sokkal jobb menettulajdonsagok, kisebb kornyezetszennyezes es alacsonyabb
fogyasztas mellett. Ezt az elektronika altal elerheto sokkal nagyobb
pontossag tette lehetove.
> járnom.Ráadásul- bár lehet, hogy ez kilóg a sorból -, mintha a
> befecskendezök
> "túlcsöpögnének".Reggel egészséges gázadással lehet a gépet ugróra
> állítani, de az a fél várost betakaró füstöt termeli. Ha ezt nem teszem, 1
> km
> vacakolás lenne.
Passz...
> A zöldkártyám OK, fél év shifttel a müszaki elött újra néztük, a légszürö
> cseréjével a '87-es autó két , független helyen tudta a követelményt.
> De: könyörgöm, miért kell nekem bból ordenáré büdös, rákkeltö szutyokból
> min. 10 %-kal többet nyelni a katalizátorok miatt?
> Válaszokat magánban....:}}}
87-es?? Hat az eleg regi, azota sokminden valtozott.
> Gyula
--
Valenta Ferenc <vf at elte.hu> Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
"Megprobaltam az o fejevel gondolkodni, de nem jutott az eszembe semmi"
More information about the Elektro
mailing list