Hideginditas

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Thu Jun 10 18:15:06 CEST 2004



Szia,

2004. június 10., 17:57:44, írtad:

MG> Most jott az az otlet,
MG> hogy ha a turbot a keverekbe iktatom, azaz a karbi kimenete es a torok koze, 
MG> az nem jo? Feltetelezem hogy nem, mert a turboba igy bemegy a benzin is.

figyi! szerintem mostmár a tűzoltók is kellenek.
a turbonak az egyik felét ugyebár hajtja a kipufogógáz, a másik fele
meg tólja a levegőt a motorba. szerinted milyen meleg bír lenni egy
turbofeltöltő amikor megyvörösen izzik? meg ha már itt atrtunk, az
intercoolereket is azért aggatják a feltöltőlevegő útjába, hogy a
turbóban felforrósodott levegőt visszahütsék. (hogy nagyobb mennyiség
menjen a motorba).
namost, ha ebbe a cuccba belevezeted a robbanókeveréket, akkor
szerintem nem a hengerben fog robbanni, hanem kicsit hamarabb. amint
eléri a csiga a megfelelő hőmérsékletet, máris ott fog robbanni a
keverék.
szal, ne! ha rám hallgatsz,. ez nem jó tunningolási módszer, mert
korház lesz a vége. inkább vegyél a bontóban egy lepukkant feltöltött
motort és csináld meg, lógasd bele a szekérbe. jobban jársz.
ráadásul a turbonak a motorolaj adja a kenést, amit vhogy bele kellene
kötni(megfelelő nyomással). ha nincs kenés, 1pillanat alatt meg fog állni, tekintve, hogy
egy jobb motornál a turbinatengely fordulatszáma elérheti a 150-200ezret(!)
is. más motorolaj is kell hozzá...


--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu




More information about the Elektro mailing list