Hideginditas

Moczik Gabor progzmaster at freemail.hu
Thu Jun 10 18:26:08 CEST 2004


pyxys1 wrote:
> MG> Most jott az az otlet,
> MG> hogy ha a turbot a keverekbe iktatom, azaz a karbi kimenete es a torok koze, 
> MG> az nem jo? Feltetelezem hogy nem, mert a turboba igy bemegy a benzin is.
> 
> meg tólja a levegőt a motorba. szerinted milyen meleg bír lenni egy
> turbofeltöltő amikor megyvörösen izzik? meg ha már itt atrtunk, az

Ezert irtam hogy szerintem nem jo, kar ilyen hosszan fejtegeni hogy tenyleg nem.

> szal, ne! ha rám hallgatsz,. ez nem jó tunningolási módszer, mert
> korház lesz a vége. inkább vegyél a bontóban egy lepukkant feltöltött
> motort és csináld meg, lógasd bele a szekérbe. jobban jársz.

Ennyiert vehetek erosebb kocsit is...

> ráadásul a turbonak a motorolaj adja a kenést, amit vhogy bele kellene
> kötni(megfelelő nyomással). ha nincs kenés, 1pillanat alatt meg fog állni, tekintve, hogy
> egy jobb motornál a turbinatengely fordulatszáma elérheti a 150-200ezret(!)
> is. más motorolaj is kell hozzá...

Vannak csapagyazott valtozatok is... Nem leptel meg, utananeztem a temanak, 
mielott a kerdest feltettem.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))--((( Autos levlista: progzmaster.homelinux.org  )))




More information about the Elektro mailing list