Hideginditas
Moczik Gabor
progzmaster at freemail.hu
Thu Jun 10 18:26:08 CEST 2004
pyxys1 wrote:
> MG> Most jott az az otlet,
> MG> hogy ha a turbot a keverekbe iktatom, azaz a karbi kimenete es a torok koze,
> MG> az nem jo? Feltetelezem hogy nem, mert a turboba igy bemegy a benzin is.
>
> meg tólja a levegőt a motorba. szerinted milyen meleg bír lenni egy
> turbofeltöltő amikor megyvörösen izzik? meg ha már itt atrtunk, az
Ezert irtam hogy szerintem nem jo, kar ilyen hosszan fejtegeni hogy tenyleg nem.
> szal, ne! ha rám hallgatsz,. ez nem jó tunningolási módszer, mert
> korház lesz a vége. inkább vegyél a bontóban egy lepukkant feltöltött
> motort és csináld meg, lógasd bele a szekérbe. jobban jársz.
Ennyiert vehetek erosebb kocsit is...
> ráadásul a turbonak a motorolaj adja a kenést, amit vhogy bele kellene
> kötni(megfelelő nyomással). ha nincs kenés, 1pillanat alatt meg fog állni, tekintve, hogy
> egy jobb motornál a turbinatengely fordulatszáma elérheti a 150-200ezret(!)
> is. más motorolaj is kell hozzá...
Vannak csapagyazott valtozatok is... Nem leptel meg, utananeztem a temanak,
mielott a kerdest feltettem.
--
((( Móczik Gábor )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))--((( Autos levlista: progzmaster.homelinux.org )))
More information about the Elektro
mailing list