Hideginditas

Moczik Gabor progzmaster at freemail.hu
Thu Jun 10 17:57:44 CEST 2004


Tóth László wrote:
> A Bosh K-jetronikot ismerem, ez egy elég régi mechanikus injektor. Itt a 
> hideginditás ugy van megoldva, hogy van egy u.n. hő-idő kapcsolo, ami 
> csak akkor kapcsol, ha a motor 35 C alatt van, és akkor is csak pár 
> másodpercre. Sorba van kötve a hideginditó szeleppel, ami a szivosorra 
> van kötve, az ac pumpátol kapja magas nyomáson a benzint, és hideg 
> motornál többlet benzint fecskendez be.

Nem egeszen vilagos. Ez egy olyan megoldas, hogy a normal injektorok mellett 
van ez a hidegindito szelep, ami meg tud befecskendezni?

Ha siman nagyobb kitoltesi tenyezot adok az injeltoroknak, az nem jo?


> Amit én láttam eddig régi turbós autót (azon még látható volt mi hova 
> megy), ott a karburátor tetejére ment a turboból a levegö, ott ahol a 
> normál karbinál a légszűrő volt (ford 2.8 V6-os motorok).

De gondolom ott a tubohoz valo karburator van. Allitolag _biztos_ hogy nem 
mukodik, ha a levegoszuro es a karbi koze bekotom. Most jott az az otlet, 
hogy ha a turbot a keverekbe iktatom, azaz a karbi kimenete es a torok koze, 
az nem jo? Feltetelezem hogy nem, mert a turboba igy bemegy a benzin is.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))--((( Autos levlista: progzmaster.homelinux.org  )))




More information about the Elektro mailing list