Hideginditas
Moczik Gabor
progzmaster at freemail.hu
Thu Jun 10 17:57:44 CEST 2004
Tóth László wrote:
> A Bosh K-jetronikot ismerem, ez egy elég régi mechanikus injektor. Itt a
> hideginditás ugy van megoldva, hogy van egy u.n. hő-idő kapcsolo, ami
> csak akkor kapcsol, ha a motor 35 C alatt van, és akkor is csak pár
> másodpercre. Sorba van kötve a hideginditó szeleppel, ami a szivosorra
> van kötve, az ac pumpátol kapja magas nyomáson a benzint, és hideg
> motornál többlet benzint fecskendez be.
Nem egeszen vilagos. Ez egy olyan megoldas, hogy a normal injektorok mellett
van ez a hidegindito szelep, ami meg tud befecskendezni?
Ha siman nagyobb kitoltesi tenyezot adok az injeltoroknak, az nem jo?
> Amit én láttam eddig régi turbós autót (azon még látható volt mi hova
> megy), ott a karburátor tetejére ment a turboból a levegö, ott ahol a
> normál karbinál a légszűrő volt (ford 2.8 V6-os motorok).
De gondolom ott a tubohoz valo karburator van. Allitolag _biztos_ hogy nem
mukodik, ha a levegoszuro es a karbi koze bekotom. Most jott az az otlet,
hogy ha a turbot a keverekbe iktatom, azaz a karbi kimenete es a torok koze,
az nem jo? Feltetelezem hogy nem, mert a turboba igy bemegy a benzin is.
--
((( Móczik Gábor )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))--((( Autos levlista: progzmaster.homelinux.org )))
More information about the Elektro
mailing list