Re: CO-katalizátor

Trebitsch trebi at algoritmic.hu
Sat Jan 24 09:34:58 CET 2004


Nem a gazdira kene hallgatni, hanem ellenorizni a gyujtast, a gyertyakat, a
legmennyisegmerot, a benzin-tapnyomast, a lambda-szondat stb.
A CO akar attol is tud rossz lenni, hogy lecsuszik egy vakuumcso, ami a
benzin tapnyomast szabalyozza, es nem a vakuumhoz, hanem a legkori nyomashoz
kepest all be az a 2-3 bar tulnyomas. Meg egy csomo egyebtol is persze -
peldaul attol, hogy a kocsi nem volt uzemmeleg, mert a szomszed utcabol jott
a foszer, es q hideg van. :)

Trebitsch

----- Original Message ----- 
From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
To: "pyxys1" <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, January 24, 2004 2:52 AM
Subject: OT: CO-katalizátor


> sziasztok.
>
> ma (vagyis izé, tegnap)voltam megint az autószerelő cimborámnál a
> műhelyben. jött egy autó zöldkártyázni. gazdija szerint az autóval
> semmi baj, minden szép és kerek, eccerűen lejárt a kártya.
> műszer be, várakozás, majd alapjárati CO mérés. állunk a földön, a
> műszer 7.5-öt mutat. katalizátoros autó. nem öreg, nincs semmi panasz.



More information about the Elektro mailing list