Re[2]: CO-katalizátor
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Sat Jan 24 18:27:42 CET 2004
Hello Trebitsch,
2004. január 24., 9:34:58, írtad:
T> Nem a gazdira kene hallgatni, hanem ellenorizni a gyujtast, a gyertyakat, a
T> legmennyisegmerot, a benzin-tapnyomast, a lambda-szondat stb.
amikor valaki beesik a műhelybe, általában első dolog, hogy
megkérdezik a gazdit, hogy mit szeretne. ember mondta, hogy lejárt a
zöldkártya. következő kérdés, hogy van-e vami panasz? nincs, minden
rendben. ezután mérés, hogy kártyát lehessen írni. meghökkenés, majd
kérdezgetés, hogy nem tapasztal-e vmi furcsát. füstölés,
olajfogyasztás, jól jár-e a motor. majd újból mérés következett volna,
csak addigra már péntek este lett. ember el, műhely bezár.
T> A CO akar attol is tud rossz lenni, hogy lecsuszik egy vakuumcso, ami a
T> benzin tapnyomast szabalyozza, es nem a vakuumhoz, hanem a legkori nyomashoz
T> kepest all be az a 2-3 bar tulnyomas. Meg egy csomo egyebtol is persze -
T> peldaul attol, hogy a kocsi nem volt uzemmeleg, mert a szomszed utcabol jott
T> a foszer, es q hideg van. :)
ilyen alapvető dolgok persze elhangzottak ott is... viszont ez az
eltérés döbbenetes, még hidegen sem lehetne ennyi.
a motor egyébként egy 2literes 8szelepes honda. 94es évjárat.
alapjárat rendben, falslevegő nincs, füst, olajzabálás nincs.
méréskor nem volt hideg a motor.
T> Trebitsch
--
Üdvözlettel,
pyxys1 mailto:pyxys1 at westel900.net
More information about the Elektro
mailing list