OT: CO-katalizátor
Halász Ferenc
halaszfm at mail.axelero.hu
Sat Jan 24 09:17:00 CET 2004
pyxys1 írta:
> sziasztok.
>
> ma (vagyis izé, tegnap)voltam megint az autószerelő cimborámnál a
> műhelyben. jött egy autó zöldkártyázni. gazdija szerint az autóval
> semmi baj, minden szép és kerek, eccerűen lejárt a kártya.
> műszer be, várakozás, majd alapjárati CO mérés. állunk a földön, a
> műszer 7.5-öt mutat. katalizátoros autó. nem öreg, nincs semmi panasz.
> azt hittük, hogy a műszer mekkent meg, másik autóval teszt, ott jót
> mér. na akkor ilyenkor most mi van? katalizátoros autónál 0,03 a jó
> érték, hogy lehet 7.5 miközben ember nem panaszkodik és nem tegnap
> vette az autóját????
> nem fér a fejembe. egy kétütemű varnyúnak sincs ekkora COja...
>
Haliho!
_Nem_ertek_hozza_, de jozan parasztesszel: Alapjaraton tul sok
benzint kap, "dus" a keverek. Nem jut eleg oxigen az egeshez.
Lehet, hogy csak alapjaraton, kulonben a gyertyaknak is o"rult
kormosnak kellene lenni egy ido utan. Ezzel mi a helyzet?
Jopar dolgot nem irtal. Karburatoros, vagy injektoros? Ha utob-
bi, kozponti, v. hengerenkenti? Vannak-e "alapjarati beallito
csavarok"? Ha ezekkel nem lehet befolyasolni a dolgot, valami
mar "kotyogosra kopott" a porlasztoban (ha van). (Me'g eleg sok
info hianyzik a megfejteshez.) Udv: HF
More information about the Elektro
mailing list