adatok egy nagy dieselmotorrol

Vajk Fekete Vajk.Fekete at oracle.com
Fri Sep 12 20:47:56 CEST 2003


na meg hogy hogyan all meg egy ilyen. mert ugye nem fustolo gumikkal.

fordult mar olyan elo, hogy ket ilyen talalkozott, es mint a 
bolygopalyaknal, elore kiszamitottak, hogy fel ora mulva fognak 
osszeutkozni, utkozeskor ennyi lesz a sebesseg, irany, melyiknek az orra 
fog a masikba hova belefurodni, a fedelzet adott reszet komotosan 
kiuritettek, megtettek a szuks ovintezkedeseket, es vartak, hogy 
megtortenjen. es meg is tortent.

mondjuk akkor milyen lehet ilyennel "padka" melle parkolni? mert ugye ha 
elszamolja a kapitany lehet hogy ujra kell csinalni a kikotot.

vajk

VF wrote:
> Uristen, nem sok ez egy kicsit?? Jol meg kell gondolni hogy hova
> vezenyeljenek egy ilyen gepet. Megeri egyaltalan hajoval szallitani
> valamit? En ugy tudtam, hogy azert poen, mert a hajo tomegenek harmadik
> gyokevel aranyos a szukseges motorteljesitmeny, igy nagy mereteknel
> jobban megeri mint az egyeb szallitasi modozatok. De kezdek ketelkedni
> az elmelet ervenyessegeben.
> Ezt a bohom nagy dogot mennyi ido alatt lehet allo helyzetbol eletre
> rugdosni? Mi van veszhelyzet eseten egy hadihajoval? Reg vege a haborunak
> mire beindul... Vagy ezek nem is allnak le soha, csak a karbantartasok
> idejere, vagy akkor sem?
> Ez az iszonyatos mennyisegu rossz minosegu olaj embertelen sok fustot
> termelhet. Mar ertem hogy miert aggodnak a termeszetvedok, eddig el sem
> tudtam kepzelni, a fene gondolta volna hogy ezek ennyit esznek.
> Vagy vannak mar low power hajok is? ;)
> 
> 
>>Pasztor Laszlo
> 
> 




More information about the Elektro mailing list