adatok egy nagy dieselmotorrol
VF
vf at elte.hu
Fri Sep 12 20:04:02 CEST 2003
Thus spake L. Pasztor:
> Akkor JO KAVET ! Es akkor Te is tudod, hogy ez mit jelent !
En viszont nem :) Mit?
> Amsterdamban a kihozott dugonal beleesett a hengerbe walkie-talkie-m.
> Lemasztam erte. Nekem sokkal szelesebbnek tunik igy utolag. Igaz, akkor meg
> vekonyabb voltam.
Kellemes lehetett ott az egett pakurabuzben!
> De majdnem. Pl. Amsterdam-Singapore altalaban 26 nap. Ez 624 ora, es
> ezalatt elvben 1248 tonna kellett, hogy legyen. A gyakorlatban mindig 1000
> tonna felett volt.
Uristen, nem sok ez egy kicsit?? Jol meg kell gondolni hogy hova
vezenyeljenek egy ilyen gepet. Megeri egyaltalan hajoval szallitani
valamit? En ugy tudtam, hogy azert poen, mert a hajo tomegenek harmadik
gyokevel aranyos a szukseges motorteljesitmeny, igy nagy mereteknel
jobban megeri mint az egyeb szallitasi modozatok. De kezdek ketelkedni
az elmelet ervenyessegeben.
Ezt a bohom nagy dogot mennyi ido alatt lehet allo helyzetbol eletre
rugdosni? Mi van veszhelyzet eseten egy hadihajoval? Reg vege a haborunak
mire beindul... Vagy ezek nem is allnak le soha, csak a karbantartasok
idejere, vagy akkor sem?
Ez az iszonyatos mennyisegu rossz minosegu olaj embertelen sok fustot
termelhet. Mar ertem hogy miert aggodnak a termeszetvedok, eddig el sem
tudtam kepzelni, a fene gondolta volna hogy ezek ennyit esznek.
Vagy vannak mar low power hajok is? ;)
> Pasztor Laszlo
--
Valenta Ferenc <vf at elte.hu> Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
"We all live in a yellow subroutine"
____________________________________________________________________
Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
Probald ki most! http://www.freestart.hu
More information about the Elektro
mailing list