[elektro] Diesel kérdés
elektroslista at gmail.com
elektroslista at gmail.com
Sun Sep 22 16:05:56 CEST 2019
Kissé megkésve: jó étvágyat :)
> Szia,
> Nem tul jo otlet hosszutavon kicsit hasznalni, mert jobban tulterhelodik,
> gorbulnek a lemezek. Az inditoaram a lenyeg. Ha megnezed hogy mit bir egy
> 55os es mit egy 100as, lesz kulonbseg ;)
> A tobbire igy ebed elott nincs otletem, igaz valoszinuleg azutan sem lesz :D
> Steve
> <elektroslista at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 22., Vas 10:52):
>> Sziasztok!
>> Fiam pár hónapja vett egy öreg turbós nagy diesel kocsit. Haldoklott a
>> 100A/órás akkuja, a napokban jobb híján hirtelenjében bele tettük az egyik
>> éppen
>> nem használt benzinesünk 55A/órás, szintén koros akkuját. Az eredmény:
>> ezzel az akkuval biztonsággal beindul a kocsi, de (pl. reggel) hideg
>> motornál önindítózáskor az akku gyorsan pörgeti a motort, viszont meleg
>> motornál indítózáskor csak lassan forgatja -azért beindul így is.
>> Kérdésem: lehetséges, hogy melegen sokkal nehezebb átforgatnia az
>> önindítónak a motort, mert nagyobb pl. a kompresszió, vagy rögtön terheli az
>> olajnyomás, stb.? Más is tapasztalt ilyet? Nem hiszem, hogy az akku
>> okozná? Természetesen kap majd új 100A/órás akkut, csak kíváncsi lennék a
>> véleményetekre. Nekem hosszú távon mindig benzines kocsim volt, ott még
>> soha nem tapasztaltam ilyet.
>> Másik kérdés: Beindításkor általában "dob" egy fekete füstpamacsot, utána
>> már szemre normálisan pufog. Általában mi okozza?
>> Feri
>> --
>> Üdvözlettel,
>> Elektroslista mailto:elektroslista at gmail.com
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
--
Üdvözlettel,
Elektroslista mailto:elektroslista at gmail.com
More information about the Elektro
mailing list