[elektro] Lítium
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Tue Dec 11 13:52:38 CET 2018
Ennek a levelednek most semmi ertelme nem volt. Nem vagy jogasz, nem ertesz hozza, leirtad az elso gondolatod minden alap nelkul. Legalabb is az ervek hianya erre utal.
Hidd el, nem ugy keltem fel reggel, hogy mit talaljak ma ki, legyen ez....
Olvass utana. Ha megtetted akkor terjunk vissza ra.
Az egy mas kerdes, hogy uzleti okbol szemet hunynak felette a gyartok, vagy mert siman csak betarthatatlan.
A dizajn nem a te tulajdonod, es nem csinalhatsz vele akarmit. Gondolom ez azert elfogadhato kiindulasnak.
A.
> On 2018. Dec 11., at 13:05, Kaczmarek Edvárd <edk-elektro at babakezek.hu> wrote:
>
> Egyszerűen nem igaz, amit írsz. Sem az optikai módosítással, sem az akkuval kapcsolatban.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
>> On December 11, 2018 12:44:50 PM GMT+01:00, FuzArn <fuzarn at gmail.com> wrote:
>> Ennel azert bonyolultabb a dolog.
>>
>> Pl elvben optikai modositast sem lehetne vegezni az auton, mert a
>> dizajnt sem vetted meg. Ezaltal optikai tuninghoz (TUV engedelyes
>> lokharito toldat pl, szarny, akarmi) kellene a gyarto beleegyezese, nem
>> barmolhatod szet tetszes szerint amit terveztek, azt nem vetted meg a
>> kocsival.
>>
>> Akku is hasonlo eset. Nem vetted meg, nem a tied, nem rendelkezhetsz
>> felette elvben, de nem is berled. Nemtom pontosan a jogi hatteret.
>>
>> A berles megint mas ugy, az berles.
>>
>> A.
>>
>>> On 2018. Dec 11., at 12:17, umnyo <umnyo at freemail.hu> wrote:
>>>
>>> Villanyautok akkuja is asszem technikailag nem a tied, csak kolcson
>> adja a gyar hasznalatra az autoval."
>>>
>>> Ez nem igaz csak az un bérelt akkus verzióknál, lásd pl Renault Zoé,
>> a többinél nem.
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list