[elektro] Banggood.com reklamáció
Topybear
topybear at gmail.com
Mon Dec 3 07:36:02 CET 2018
Nekem nagyon sok rendelésem volt tőlük (megnéztem, 103 tranzakció) és
soha nem volt problémám velük, pedig több esetben volt, hogy nem jött
meg vagy sérülten érkezett. Ha valami nem jön meg, olyankor megfutják a
kötelező köröket (egyrészt a kb. hatvan napot általában meg kell várni,
mert azért látják, hogy kb. mi a maximum amíg megérkezik, meg hogy a
szomszédot kérdezd meg, postán nézz utána), olyankor pár nap múlva
szoktam írni, hogy utánanéztem szomszédnál, postán és sehol nincs, aztán
mindig jött a kérdés, hogy újraküljdjék-e vagy visszatérítést kérek,
illetve szokták kérni, hogy ha mégis megérkezne, akkor ugye kifizetem
(meg is tettem, ha volt ilyen - úgy gondolom, így korrekt).
Azt kell mondjam, hogy az eddigi tapasztalataim alapján kifejezetten
korrekten kezelik ezeket a problémákat. Utána mindig szokták kérni, hogy
valamelyik általuk megadott webshop értékelős oldalon értékeljem a
panaszkezelésüket és erről küldjek screenshot-ot vagy értékelés azonosítót.
Topy
On 2018.12.02. 23:50, Győző wrote:
> Szia,
>
> vagy 1000 éve nem csináltam ilyet, de a Resolution center-ben kell
> elvileg megkeresni a panaszodat, és van olyan, hogy Escalate to Claim.
> Oda lehet, hogy kell magyarázatot írnod, tracking kódot berakni, stb.
> A banggooddal (lekopogom) sose volt semmi bajom, pedig már volt vagy
> 30 rendelésem, de mások mondták, hogy elég suttyók és nyomogatják az
> előre megírt válaszokat. Nem jött a csomag: küldj képet róla, és
> hasonlók.
> Szóval én nem levelezgetnék tovább velük, nyomnám a paypalon rögtön.
>
> 2018.12.02. 21:12 keltezéssel, elektroslista at gmail.com írta:
>> Sziasztok!
>>
>> Rendeltem egy terméket elsőbbségi postával, meg azt hiszem
>> biztosítással (6-11 nap szállítással) okt. 5.-én a Banggood.com-on
>> ami nem érkezett meg, A nyomkövetés csak Hollandiáig tart, onnan
>> csak annyi, hogy külföldre postázva.
>>
>> Angolból sajnos gyenge vagyok, inkább csak a műszaki kifejezéseket
>> ismerem, egyébként Google és egyéb fordító oldalak a barátom.
>> Jeleztem a Banggood.com felé,
>> hogy nem kaptam meg a terméket és kérem vissza az árát, annyi választ
>> kaptam, hogy a szállítás elhúzódhat. Ismét írtam nekik, arra már
>> választ sem kaptam. Mivel Pay Palon keresztül fizettem, jeleztem
>> feléjük is, hamar válaszoltak is, hogy jelzik a Banggood.com felé a
>> panaszom, rá 3 napra ismét írtak emailben, hogy megjött az eladó
>> válasza: Szokásos sablon mellébeszélés, hogy érdeklődjem meg a
>> Postán, kérdezzem
>> meg a szomszédokat, effélék. Válaszomban ismét kértem, hogy mivel nem
>> kaptam meg a terméket fizesse vissza az árát, erre már nem reagált.
>> A Paypal mindkét üzenetében figyelmeztetett, hogy ha nem sikerül az
>> eladóval rendezni az ügyet:
>> " 2018. december 13.-ig arra is van lehetősége, hogy az esetet
>> reklamációvá minősítse fel. Ha egy esetet reklamációvá minősítenek
>> fel, ellenőrizzük az ügyet, és általában 10 napon belül döntést hozunk.
>> Ha az esetet nem minősítik fel reklamációvá, automatikusan lezárjuk
>> 2018. december 13. napon. Lezárás után az esetet nem lehet újra
>> megnyitni, sem pedig felminősíteni PayPal-reklamációvá"
>>
>> Na itt elakadtam. Sehol nem találok infot arra, hogy hol és hogyan
>> tudom reklamációvá felminősíteni a panaszom.
>>
>> Feri
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> ---
> Az e-mailen az AVG vírusellenőrzést végzett.
> http://www.avg.com
More information about the Elektro
mailing list