[elektro] Banggood.com reklamáció

Győző elektro at cavalier.hu
Sun Dec 2 23:50:47 CET 2018


Szia,

vagy 1000 éve nem csináltam ilyet, de a Resolution center-ben kell 
elvileg megkeresni a panaszodat, és van olyan, hogy Escalate to Claim. 
Oda lehet, hogy kell magyarázatot írnod, tracking kódot berakni, stb.
A banggooddal (lekopogom) sose volt semmi bajom, pedig már volt vagy 30 
rendelésem, de mások mondták, hogy elég suttyók és nyomogatják az előre 
megírt válaszokat. Nem jött a csomag: küldj képet róla, és hasonlók.
Szóval én nem levelezgetnék tovább velük, nyomnám a paypalon rögtön.

2018.12.02. 21:12 keltezéssel, elektroslista at gmail.com írta:
> Sziasztok!
>
> Rendeltem egy terméket elsőbbségi postával, meg azt hiszem biztosítással (6-11 nap szállítással) okt. 5.-én a Banggood.com-on ami nem érkezett meg,  A nyomkövetés csak Hollandiáig tart, onnan csak annyi, hogy külföldre postázva.
>
> Angolból sajnos gyenge vagyok, inkább csak a műszaki kifejezéseket ismerem, egyébként Google és egyéb fordító oldalak a barátom.  Jeleztem a Banggood.com felé,
> hogy nem kaptam meg a terméket és kérem vissza az árát, annyi választ kaptam, hogy a szállítás elhúzódhat. Ismét írtam nekik, arra már
> választ sem kaptam. Mivel Pay Palon keresztül fizettem, jeleztem feléjük is, hamar válaszoltak is, hogy jelzik a Banggood.com felé a
> panaszom, rá 3 napra ismét írtak emailben, hogy megjött az eladó válasza: Szokásos sablon mellébeszélés, hogy érdeklődjem meg a Postán, kérdezzem
> meg a szomszédokat, effélék. Válaszomban ismét kértem, hogy mivel nem kaptam meg a terméket fizesse vissza az árát, erre már nem reagált.
> A Paypal mindkét üzenetében figyelmeztetett, hogy ha nem sikerül az eladóval rendezni az ügyet:
> " 2018. december 13.-ig arra is van lehetősége, hogy az esetet reklamációvá minősítse fel. Ha egy esetet reklamációvá minősítenek fel, ellenőrizzük az ügyet, és általában 10 napon belül döntést hozunk.
> Ha az esetet nem minősítik fel reklamációvá, automatikusan lezárjuk 2018. december 13. napon. Lezárás után az esetet nem lehet újra megnyitni, sem pedig felminősíteni PayPal-reklamációvá"
>
> Na itt elakadtam. Sehol nem találok infot arra, hogy hol és hogyan tudom reklamációvá felminősíteni a panaszom.
>
> Feri




More information about the Elektro mailing list