[elektro] Elektronyos kőccség.

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Sep 7 12:16:58 CEST 2017


Totalcaron is elhngzott párszor, hogy ugyanazt a vezérműszíj-készletet
megkapod 140 ezerért, ha Skodába veszed, és 350-ért, ha
Volkswagenbe...

Vagy valami hasonló árazás, de mindegy is. Lényeg, hogy cikkszámra
pontosan ugyanazt kapod ugyanattól a gyártótól pusztán azért, mert más
autóhoz rendeled.

Ezt akkor most hogyan és mivel lehet megindokolni a nettó lehúzáson kívül?

Best regards,
Andy

Cser Tamas <maguspr53 at gmail.com> írta (2017. szeptember 7. 11:35):
> Gábor Auth <auth.gabor at gmail.com> írta, 2017. 09. 07.:
>> Hi,
>>
>> On Thu, Sep 7, 2017 at 11:09 AM Kaczmarek Edvárd <edk-elektro at babakezek.hu>
>> wrote:
>>
>>> Ma már szinte ott tartanak, hogy van egy saját fejlesztésű padlólemez és
>>> arra legózzák rá a különböző beszállítók rendszereit (felfüggesztés, fék,
>>> váltó... a motor meg sokszor közös más gyártókkal)
>>>
>>
>> Oké. Szóval akkor a beszállítóknál van a teljes K+F, és a padlólemezt
>> alakját leszámítva és az autógyárak csak összeszerelnek, nincs náluk
>> know-how az autókkal kapcsolatban. Asszem kimegyek röhögni egy kicsit.
>
> a cucilista időben a Bakony művek  gyártotta pl. az ablaktörlő motorkáját
> ezt a Bakony műves ketyerét találtad a Skodában is, meg a Ladában is,
> meg a Moszkvicsban is, meg az IFAban is, meg ...(lehetne sorolni)
>
> ugyanígy a Bosch generátora volt / van a Fiatban, a Porscheban, BMW-ben, stb
>
> mondjuk a motorban gyári szám alapján lehet csak néha kisszériás kísérleti
> dugattyúgyűrűt kapni, de nagy szorozatban összelapátolható van inkább
>
>
>
>
>
>> Bye,
>> Auth Gábor
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list