[elektro] akku

Xorn toth.endre at gmail.com
Wed Jan 4 19:01:07 CET 2017


1.9 szívódízel Skoda Felicia anno a magyar GO-val alig futotta meg a
130-at a pályán. Az első német tankolás után életre kelt, és 140-nél
csak azért nem ment többet, mert nem nyomtuk neki. Azután itthon újra
tankolás, és jött a lustaság meg a fél literrel magasabb fogyi.

Mondjuk ez 1997-2001 között volt.

Best regards,
Andy

Varga Zoltán <radiotechnic at gmail.com> írta (2017. január 4. 18:51):
> Sokadik dízel autómat koptatom, egyértelműen dízelpárti vagyok, de
> tapasztaltam, hogy a magyar gázolaj valami elképesztően sz..r minőségű.
> Az első dízel autómat (Citroen ZX 1,9 TD hagyományos adagolós dízel)
> Németországból hoztam 9 évesen, bizonytalan előélettel. Odakint megtankolva,
> a német autópályán 6! liter átlagfogyasztást mértem Hegyeshalomig autópálya
> tempóban, és nem füstölt.
> Még abban az évben (2002) elmentünk a kocsival egy RO-SRB-BG-GR útra, ahol
> az első RO kúthoz a tankban levő gázolajpárával gurultam be.
> Erről az útról megvannak a pontos feljegyzések. Ezen az úton csak kinti, -
> RO és GR - tankolásokkal 6,2 l átlagot hozott az autóm.
> Utána 5 évig használtam itthon, képtelen voltam 6,7 alá szorítani az
> átlagfogyasztást.
>
> Következő autóm egy Nissan Almera volt, 1,5 dCi Renault dízel motorral.
> Ennek nem mértem egzaktul a fogyasztását, de volt egy időszak, amikor
> átjártam RO-ba tankolni, és éreztem a különbséget. Kevésbé is füstölt.
> Nem tudom pontosan megfogalmazni, de máshogy ment.
>
>
> Z.
>
> 2017-01-04 18:12 keltezéssel, L. Pasztor írta:
>
>> De a lényeg: szerintem a MO-i füstölgő dízelek esetében a MOL keze is
>> alaposan közrejátszik ... ahogy pl. a benzin is sokkal-sokkal hitvényabb
>> errefelé. De ez csak sejtés ... sosem volt dízelem.
>>
>
>
>
> --
> "Two intelligent species live on Earth: Humans and Hungarians." - Isaac
> Asimov
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list