[elektro] Korszerű riasztó autóba - mit tanácsoltok?
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Sat Dec 16 19:51:38 CET 2017
Sokan zarjak a motorteret.
Ki, hogyan.
Ha meghuzod a motorternyito bowdent az meghuz egy mikrokapcsolot ami old/osszekoti a gyari elvagott bowdent egy elektromagnes segitsegevel a bowden masik felevel. legtobb ha jol tudom ilyen. Lemerult/meritett akkunal ez okozhat gondot, mivel nyithatova valhat a motorter, ra kell kerdezni.
Cerberos egy elektromotorral mukodtetett bowdenes motorterzar retesz es valtozar retesz mechanizmussal dolgozik. Gyari motorterzar es bowdene megberhelese nelkul.
(Kuplungos verzional van extra munkahenger a kuplung olajnak, es ha aktiv a rendszer abba aramlik az olaj)
Ez lemerult/meritett akkunal is biztos ved. Menet kozben pedig nyithato a motorter, ami nem egy hatrany.
Ami az elektronikakat vezerli, nos, 2017-ben bitcoin es cloud computing vilagaban egy gpu-val lazan feltorod az ugrokodos nyitokat akar meg otthon is, de az rfid kartyakat is rendre torik meg kulonfele modokon.
Atjatszani/zavarni pedig meg konnyebb.
Rfid fem tokba, hasznalat utan, es akkor megtettunk mindent. :) de igazabol ejjel az agyad mellol is siman elviszik a kocsikulcsot az extra vedelmet nyito kulcsokkal , miutan egy kis altatogazt benyomtak a kuszob alatt....
Szoval nem art kulon tartani a kocsikulcstol.
A.
> On 2017. Dec 16., at 19:26, gyapo <gyapo at freemail.hu> wrote:
>
> Azt lehet tudni, hogy hol és hogyan gátolják az autó elindítását?
> Gondolom a pajzs nem véletlenül fektet hangsúlyt a motortér
> nyithatatlanságára. Mert gyújtást, computert bármit áthidalhat a
> képzett autótolvaj. Ha meg csak a motortér nyitását kell gátolni,
> akkor elég a gyújtást valahol megszakítani, vezérlést nem olyan nehéz
> csinálni hozzá.
> Hogy csinálja a pajzs a motortér zárását? Elektromágnes, valami motor
> elhúz valami kallantyút, ami miatt nem lehet nyitni a motorháztetőt?
> És hogyan vezérli? Azt a jelet nem tudják ellopni amivel a tulajdonos
> nyitja ki a motorteret?
More information about the Elektro
mailing list