[elektro] KYMCO PEOPLE S 200i HŐGOMBA
Péter Bozzay
peterb.list at gmail.com
Sun May 22 17:07:30 CEST 2016
Hátha nincs más baja és az új hőszenzorral megoldódik a gond. Ha
esetleg nincs, vagy nagyon drága és a kibontott biztosan rossz, akkor
én első körben megpróbálnám szétbontani és tenni bele valami hasonló
karakterisztikájú ntc-t. :-)
Üdv,
Péter
<istvanedamik at gmail.com> írta (2016. május 22. 7:23):
> Köszönöm, hogy lemérted!
>
> Ha sikerül használhatót szereznem, megírom majd az eredményt. A motor gondja voltaképp az, hogy hidegen csak sokszori
> ill. hosszabb indítózásokra indul, illetve melegen általában csak kicsit megemelt gázzal.
> A hidegindítás úgy megoldható, hogy felülről benézve a motor közepe táján van egy (most nem jut eszembe a neve)kb. 4 cm
> átmérőjű belűl ki-be kapcsolgató elektromos szelepes légdob, vagy mi :), ha ennek lehúzom a csatiját, akkor pöccre beindul,
> de utána ahogy melegszik a motor, hamarosan vissza kell dugni, különben dadog az alapjárat.
>
> Az akkuval mi eddig megúsztuk a lemerülését, de ez kész csoda, tekintve az állapotát. Sürgősen ki fogjuk cserélni, egy újra.
> A legbiztosabb egy kis tartalék akku lenne, ha lesz kéznél valami kisebb zselés kipróbálom vele direktbe, vagy pl. úgy, hogy
> utána akasztok valami kis kínai elektronikát ami megemeli a feszét és hordozható akkutöltőnek összeszerelem.
>
> Üdv, Pista
>
>
>> Sziasztok,
>
>> Tíz perc alapjárat után kb. 650 Ohm.
>
>> A berúgó hiányát nem tudom... Lehet akár vezérlési dolog is, akár más
>> is, mert vannak képek a neten, amin látok és a szervizkönyvében is
>> benne van.
>
>> Üdv,
>> Péter
>
>> <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. május 20. 8:37):
>>> Hi!
>
>>> Helyileg kb. ott van ez is. Így néz ki (eredetileg lehet, hogy a rácsatlakozó kábel is gyárilag rajta volt):
>
>>> http://kepfeltoltes.hu/160520/t-home_ff_001-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
>
>>> Közben a kezembe kerűlt valamelyik ford szgk (Mondeo, Escort?). új fízhőfokgombája, annak az elenállása:
>
>>> kb. 18-20°C : 35 KΩ
>
>>> kb. 60 °C : 10 KΩ
>
>>> kb. 70-80°C fok: 2,5 KΩ
>
>
>>> Várom a hétvégi eredményed :). Előre is köszönöm a segítséged!!
>
>>> Pista
>
>>>> Szia,
>
>>>> Ha ez ugyanaz a léghűtéses blokk (vagy hasonló), mint a Like 200i-ben
>>>> és ez az a szenzor, ami a henger tetején, közvetlenül a szívócsonk
>>>> mellett van, akkor azon 18,5 kOhm-ot mértem kb 15 fokban. Melegen
>>>> várhatóan hétvégén tudom majd megmérni, ha kell.
>>>> A kábelén ilyen cimke van:
>>>> KYMCO
>>>> D403
>>>> 32106??KE3-9000 (a 6-os se 100%, a következő 1-2 karakternél pedig
>>>> lyukasra kopott a cimke)
>
>>>> Üdv,
>>>> Péter
>
>
>>>> <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. május 18. 18:15):
>>>>> Sziasztok!
>
>>>>> A fenti robogó 160 ccm-es változatának hibás a hőgombája. A két kivezetésére rámérve szakadást mérek.
>>>>> Újonnan eddig csak nagyon drágán látok, használtat meg csak úgy mernék venni, ha le tudnám ellenőrízni előtte.
>>>>> Sajnos eddig sehol nem találtam infot, hogy hány ohmot kellene mérnem a két kivezetésén a megfelelő hőmérsékleteken?
>
>>>>> Pista
>
>>>>> --
>>>>> mailto:istvanedamik at gmail.com
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>
>
>
>>> --
>>> Üdvözlettel,
>>> Istvanedamik mailto:istvanedamik at gmail.com
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
>
>
> --
> Üdvözlettel,
> Istvanedamik mailto:istvanedamik at gmail.com
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list