[elektro] KYMCO PEOPLE S 200i HŐGOMBA
istvanedamik at gmail.com
istvanedamik at gmail.com
Sun May 22 07:23:45 CEST 2016
Köszönöm, hogy lemérted!
Ha sikerül használhatót szereznem, megírom majd az eredményt. A motor gondja voltaképp az, hogy hidegen csak sokszori
ill. hosszabb indítózásokra indul, illetve melegen általában csak kicsit megemelt gázzal.
A hidegindítás úgy megoldható, hogy felülről benézve a motor közepe táján van egy (most nem jut eszembe a neve)kb. 4 cm
átmérőjű belűl ki-be kapcsolgató elektromos szelepes légdob, vagy mi :), ha ennek lehúzom a csatiját, akkor pöccre beindul,
de utána ahogy melegszik a motor, hamarosan vissza kell dugni, különben dadog az alapjárat.
Az akkuval mi eddig megúsztuk a lemerülését, de ez kész csoda, tekintve az állapotát. Sürgősen ki fogjuk cserélni, egy újra.
A legbiztosabb egy kis tartalék akku lenne, ha lesz kéznél valami kisebb zselés kipróbálom vele direktbe, vagy pl. úgy, hogy
utána akasztok valami kis kínai elektronikát ami megemeli a feszét és hordozható akkutöltőnek összeszerelem.
Üdv, Pista
> Sziasztok,
> Tíz perc alapjárat után kb. 650 Ohm.
> A berúgó hiányát nem tudom... Lehet akár vezérlési dolog is, akár más
> is, mert vannak képek a neten, amin látok és a szervizkönyvében is
> benne van.
> Üdv,
> Péter
> <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. május 20. 8:37):
>> Hi!
>> Helyileg kb. ott van ez is. Így néz ki (eredetileg lehet, hogy a rácsatlakozó kábel is gyárilag rajta volt):
>> http://kepfeltoltes.hu/160520/t-home_ff_001-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
>> Közben a kezembe kerűlt valamelyik ford szgk (Mondeo, Escort?). új fízhőfokgombája, annak az elenállása:
>> kb. 18-20°C : 35 KΩ
>> kb. 60 °C : 10 KΩ
>> kb. 70-80°C fok: 2,5 KΩ
>> Várom a hétvégi eredményed :). Előre is köszönöm a segítséged!!
>> Pista
>>> Szia,
>>> Ha ez ugyanaz a léghűtéses blokk (vagy hasonló), mint a Like 200i-ben
>>> és ez az a szenzor, ami a henger tetején, közvetlenül a szívócsonk
>>> mellett van, akkor azon 18,5 kOhm-ot mértem kb 15 fokban. Melegen
>>> várhatóan hétvégén tudom majd megmérni, ha kell.
>>> A kábelén ilyen cimke van:
>>> KYMCO
>>> D403
>>> 32106??KE3-9000 (a 6-os se 100%, a következő 1-2 karakternél pedig
>>> lyukasra kopott a cimke)
>>> Üdv,
>>> Péter
>>> <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. május 18. 18:15):
>>>> Sziasztok!
>>>> A fenti robogó 160 ccm-es változatának hibás a hőgombája. A két kivezetésére rámérve szakadást mérek.
>>>> Újonnan eddig csak nagyon drágán látok, használtat meg csak úgy mernék venni, ha le tudnám ellenőrízni előtte.
>>>> Sajnos eddig sehol nem találtam infot, hogy hány ohmot kellene mérnem a két kivezetésén a megfelelő hőmérsékleteken?
>>>> Pista
>>>> --
>>>> mailto:istvanedamik at gmail.com
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> --
>> Üdvözlettel,
>> Istvanedamik mailto:istvanedamik at gmail.com
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
--
Üdvözlettel,
Istvanedamik mailto:istvanedamik at gmail.com
More information about the Elektro
mailing list