[elektro] villamos élettartam reléknél
elight
elight at gmail.hu
Fri May 13 09:15:00 CEST 2016
Jó,
igazad van , próbálkozni lehet...
De összehasonlítani általában csak azonos fajtájú
paramétereket szabad..
Tehát két relének mondjuk jobban van értelme..
De különféle célú dolgokat
már sokkal rizikósabb párhuzambaállítani.
Hamar tévútra vezethet..
Általában van a kontaktusoknak is
egy saját lelkivilága. És a felhasználási
módtól azért erősen függ a konstrukció
meg, hogy milyen
anyagokat használnak a gyártásukhoz.
Tehát amíg az egyik helyen simán jó
mondjuk a wolfram érintkező anyagnak,
addig a másik helyen megérnek megfeleő anyagot
találni , hogy a wolfram használat már jelentkező
káros mellékhatásait kiküszöbölhessék.
Áttekintheted a kapcsolók besorolását pl itt is:
www.eng.unideb.hu/userdir/eglt/feltoltott_anyagok/muvek_11.pdf
És beláthatod hogy könnyen
az "alma körte" összehasonlításba futhat
az ember ha nem néz utána alaposan..
Na jó, mondhatja erre a laikus,
a kapcsoló az áramot kapcsol és kész! :-)
Üdv István
2016-05-13 08:51 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> elight <elight at gmail.hu> írta, 2016. 05. 13.:
>> Sziasztok
>>
>>
>> "Harmadrészt a Trabant megszakító meg ez két tök különböző dolog, nem is
>> értem, mi értelme van összehasonlítani.
>>
>> "
>>
>> Itt a lényeg!
> a Trabant megszakítóban is van pogácsa, és ott is kapcsolgatni szokott
> "elektromosságot", pláne elég gyorsan, és pontos ütemben
>
> aztán az autókon a generátorok kezdetén "rezgő nyelven" is éltek kapcsoló-
> pogácsák, amik emberi beavatkozás nélkül percenként akár 1000x alkalommal
> kapcsolgattak, és mégis életben maradtak
>
> ezekkel próbáltam összehasonlítani
>
>> Üdv István
>>
>>
>>
>> 2016-05-12 22:26 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>>> Hali!
>>>
>>> Egyrészt az élettartam nem azt jelenti, hogy utána kuka, hanem, hogy utána
>>> nem garantáltak a megadott paraméterek (persze, felhasználástól függően ez
>>> jelenthet kukát). Másrészt ez az érték az adatlap szerint 2500VA
>>> kapcsolásakor áll, a Trabi gyújtás ennél kicsit kisebb volt.
>>> A mechanikai élettartam is meg van adva, 20 000 000 ciklus.
>>> Harmadrészt a Trabant megszakító meg ez két tök különböző dolog, nem is
>>> értem, mi értelme van összehasonlítani.
>>>
>>> Szabolcs
>>>
>>>
>>> 2016. május 12. 22:08 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:
>>>
>>>> pl. dugaszolható ipari relé 60-as sorozatnál
>>>> ( pl. finder 60.12 -nél )
>>>> villamos élettartam AC.1 -nél 200.000 ciklus
>>>>
>>>> összehasonlítva pl. egy Trabanál 3000-es fordulatnál
>>>> a főtengelyen a gyújtásnál ez csak 66perc élettartam lenne,
>>>> üveghangon padlógáznál akár csak 30perc
>>>>
>>>> vagy a Trabant volt ilyen jó, hogy 100ezer km-t kibírt
>>>> az előgyújtás, vagy az ipari relé ennyire gyenge?
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list