[elektro] villamos élettartam reléknél

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Fri May 13 08:51:10 CEST 2016


elight <elight at gmail.hu> írta, 2016. 05. 13.:
> Sziasztok
>
>
> "Harmadrészt a Trabant megszakító meg ez két tök különböző dolog, nem is
> értem, mi értelme van összehasonlítani.
>
> "
>
> Itt a lényeg!

a Trabant megszakítóban is van pogácsa, és ott is kapcsolgatni szokott
"elektromosságot", pláne elég gyorsan, és pontos ütemben

aztán az autókon a generátorok  kezdetén "rezgő nyelven" is éltek kapcsoló-
pogácsák, amik emberi beavatkozás nélkül percenként akár 1000x alkalommal
kapcsolgattak, és mégis életben maradtak

ezekkel próbáltam összehasonlítani

> Üdv István
>
>
>
> 2016-05-12 22:26 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>> Hali!
>>
>> Egyrészt az élettartam nem azt jelenti, hogy utána kuka, hanem, hogy utána
>> nem garantáltak a megadott paraméterek (persze, felhasználástól függően ez
>> jelenthet kukát). Másrészt ez az érték az adatlap szerint 2500VA
>> kapcsolásakor áll, a Trabi gyújtás ennél kicsit kisebb volt.
>> A mechanikai élettartam is meg van adva, 20 000 000 ciklus.
>> Harmadrészt a Trabant megszakító meg ez két tök különböző dolog, nem is
>> értem, mi értelme van összehasonlítani.
>>
>> Szabolcs
>>
>>
>> 2016. május 12. 22:08 Cser Tamas írta, <maguspr53 at gmail.com>:
>>
>>> pl. dugaszolható ipari relé 60-as sorozatnál
>>> ( pl. finder 60.12 -nél )
>>> villamos élettartam AC.1 -nél  200.000 ciklus
>>>
>>> összehasonlítva pl. egy Trabanál 3000-es fordulatnál
>>> a főtengelyen a gyújtásnál ez csak  66perc élettartam lenne,
>>> üveghangon padlógáznál akár csak 30perc
>>>
>>> vagy a Trabant volt ilyen jó, hogy 100ezer km-t kibírt
>>> az előgyújtás, vagy az ipari relé ennyire gyenge?
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list