[elektro] servo elektronika..hogy?
elight
elight at gmail.hu
Fri Mar 4 09:25:37 CET 2016
Szia,
még nem mélyedtem el ,
de sokkal igéretesebbnek tűnik.
A shunt-ön a motor drasztikus megállása
egy tüskét generál, ezt szkóppal
megnézheted. Ha DC 350mA mérsz
az az első pillanatban lehet 1-2 Amper is
és az a ellenálláson okozhat 1-2V os tüskét is.
Erről már begyujthat egy érzékenyebb tirisztor
vidáman.
De nem azt mondtad, nincs shunt?
Üdv István
2016-03-03 19:42 keltezéssel, Viktor Fuzesi írta:
> Sziasztok,
>
> Nah futok meg egy kort ezzel,
>
> https://drive.google.com/file/d/0B2So35_0ItKZZlZVcDNfQ29WRG8/view?usp=docslist_api
>
> Ez igy mukodhet?
> 20mA kb a motor arama terheles nelkul es 350re megy fol vegallasnal.
>
> Rsonton a fesz megemelkedik, tirisztor vezet, tranzisztor szakad. A
> kapcsolo atmenetenel a fesz egy pillanatra el, tirisztor alapra áll.
>
> Hm?
> Koszi!!
>
> Viktor
> 2016. márc. 1. du. 2:49 ezt írta ("Ekati Bt." <ekati at kabelszat2002.hu>):
>
>>> Azért én már találkoztam olyan megoldással, hogy állandóan rajta maradt
>>> a fesz a motoron.
>>> Úgy gondolták, hogy attól a 1-200mA-től semmi baja sem lesz, a motor meg
>>> nem elég erős ahhoz, hogy a mechanikát tönkre tegye.
>> A Fiat Multipla-ban elszámolták magukat. Ott is rajtahagyják és
>> rendszeresen ledózerolja a fogakat. Én is azt mondom, hogy csomósodjon
>> meg a szőr a seggén. 1 centért ilyen gány munkát.
>>
>> NagyZé
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list