[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
Gabor Jordan
jordang.elektro at gmail.com
Sun Jan 31 22:46:23 CET 2016
egyet is értenék, csak éppen nem almát almával hasonlítasz.
Hogy kell-e automata az már más jellegű kérdés. Azért miközben szidjuk
az autóipart (is), a dolog másik oldala, kissé más szinten van a
kényelem mondjuk egy 123as merci és egy mai hasonló kategória között.
Értem én, hogy az előző kimegy a világból, de ezzel az erővel Royal
Enfieldekkel kellene járni.
Pl. én amikor nagyot zakóztam bringával és eltörtem a kulccsontom,
áldottam, hogy dsg-s autó volt nálam akkoriban. Ha az nem lett volna,
minimum 4 hétig nem vagy nehezen tudtam volna vezetni.
Abból meg itthon nagyon sokan élnek ami manapság bekerül elektronika pl.
az autókba. Nagyon erősek vagyunk autóelektronika gyártásban. Még akkor
is, ha ezek nagy része haszontalannak tűnik. Mindenkinek más számít. Én
pl. a rádiós kulcs / elektromos kormányzár kombótól irtózom, de van
akinek ez nagyon kell. Meg az elektromos ülésállítást is semmibe nézem,
sztem csak +tömeg és hibalehetőség, de a volt kolléga akinek a felesége
is sokat vezeti az autóját, ő meg isteníti, mert elmarad az állítgatás.
Szóval én nem írnám le a dupla kuplungot normál autókban sem. Jön az
úgyis mert igény van rá.
ÜDV JG
2016.01.31. 20:27 keltezéssel, charles hoss írta:
> a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz boldogulni .
> egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni - eleve a
> koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok amik
> megbizhatoan elvisznek mindenhova .
> a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki kell razzak
> a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
>
> bye
> dexter
>
>
> 2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:
>
>> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz ellenere
>> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg. Cseresre.
>> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a jelenseg nem vw
>> hanem 2016.
>>
>> UDV
>>
>> JG
>> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
>>
>>> En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a fenti millios
>>> extrakiadas.
>>> Pure vw
>>>
>>> Bye
>>> Dexter
>>> On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <pataki.istvan at freemail.hu>
>>> wrote:
>>>
>>>> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
>> karbantartás/javítás
>>>> és a kocsi ára?
>>>> pi
>>>>
>>>>
>>>> ----- Original Message -----
>>>> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
>>>> To: <elektro at tesla.hu>
>>>> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
>>>> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
>>>>
>>>>
>>>>> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
>>>>> Bye
>>>>> Dexter
>>>>> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
>>>>> wrote:
>>>>>
>>>>>> Hello,
>>>>>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
>>>>>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg volt-e
>>>>>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót
>>>>>> úgy
>>>>>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat,
>>>>>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor
>>>>>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó kell.
>>>>>> Nem
>>>>>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az olaj
>>>>>> (sok
>>>>>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
>>>>>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok
>>>>>> olyan
>>>>>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
>>>>>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan,
>> abban
>>>>>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván, csak
>>>>>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik.
>>>>>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus,
>>>>>> hogy
>>>>>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
>>>>>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
>>>>>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de
>>>>>> amikor
>>>>>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós
>>>>>> érzés,
>>>>>> gyorsabb mint én.
>>>>>> ÜDV JG
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
>>>>>>> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
>>>>>>> a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
>>>>>>> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
>>>>>>> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
>>>>>>>
>>>>>>> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>>>>>>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
>>>>>>>> Csucstermek lehet.
>>>>>>>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
>>>>>>>> takaritani,
>>>>>> kh-t
>>>>>>>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs,
>>>>>>>> mire hogy
>>>>>>>> reagal.
>>>>>>>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis femport
>>>>>>>> az abs
>>>>>>>> erzekelokre es a esp panikol be.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Bye
>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <szali.sandor at gmail.com>
>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Sizasztok,
>>>>>>>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
>>>>>>>>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
>>>>>>>>> megkerdezem itt, hatha valaki...
>>>>>>>>> -------
>>>>>>>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó (belseje),
>>>>>>>>> vezérlő chip, gázpedál, kuplung.
>>>>>>>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária,
>> csak
>>>>>>>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
>>>>>>>>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan
>> guruló
>>>>>>>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
>>>>>>>>> ------
>>>>>>>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam
>>>>>>>>> stb.]
>>>>>>>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni,
>> vagy
>>>>>>>>> lekerdezni?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list