[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Jan 31 20:27:03 CET 2016


a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz boldogulni .
egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni - eleve a
koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok amik
megbizhatoan elvisznek mindenhova .
a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki kell razzak
a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.

bye
dexter


2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:

> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz ellenere
> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg. Cseresre.
> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a jelenseg nem vw
> hanem 2016.
>
> UDV
>
> JG
> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
>
> > En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a fenti millios
> > extrakiadas.
> > Pure vw
> >
> > Bye
> > Dexter
> > On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <pataki.istvan at freemail.hu>
> > wrote:
> >
> > > km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
> karbantartás/javítás
> > > és a kocsi ára?
> > > pi
> > >
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> > > To: <elektro at tesla.hu>
> > > Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
> > > Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
> > >
> > >
> > > > Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
> > > > Bye
> > > > Dexter
> > > > On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
> > > > wrote:
> > > >
> > > >> Hello,
> > > >> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> > > >> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg volt-e
> > > >> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót
> > > >> úgy
> > > >> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat,
> > > >> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor
> > > >> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó kell.
> > > >> Nem
> > > >> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az olaj
> > > >> (sok
> > > >> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
> > > >> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok
> > > >> olyan
> > > >> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
> > > >> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan,
> abban
> > > >> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván, csak
> > > >> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik.
> > > >> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus,
> > > >> hogy
> > > >> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
> > > >> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> > > >> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de
> > > >> amikor
> > > >> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós
> > > >> érzés,
> > > >> gyorsabb mint én.
> > > >> ÜDV JG
> > > >>
> > > >>
> > > >>
> > > >> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> > > >> > koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
> > > >> > a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
> > > >> > csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> > > >> > http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> > > >> >
> > > >> > 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> > > >> >> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> > > >> >> Csucstermek lehet.
> > > >> >> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
> > > >> >> takaritani,
> > > >> kh-t
> > > >> >> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs,
> > > >> >> mire hogy
> > > >> >> reagal.
> > > >> >> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis femport
> > > >> >> az abs
> > > >> >> erzekelokre es a esp panikol be.
> > > >> >>
> > > >> >> Bye
> > > >> >> Dexter
> > > >> >> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <szali.sandor at gmail.com>
> > > >> >> wrote:
> > > >> >>
> > > >> >>> Sizasztok,
> > > >> >>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
> > > >> >>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
> > > >> >>> megkerdezem itt, hatha valaki...
> > > >> >>> -------
> > > >> >>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó (belseje),
> > > >> >>> vezérlő chip, gázpedál,  kuplung.
> > > >> >>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária,
> csak
> > > >> >>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
> > > >> >>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan
> guruló
> > > >> >>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> > > >> >>> ------
> > > >> >>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam
> > > >> >>> stb.]
> > > >> >>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni,
> vagy
> > > >> >>> lekerdezni?
> > > >> >>>
> > > >> >>> -----------------------------------------
> > > >> >>>            elektro[-flame|-etc]
> > > >> >> -----------------------------------------
> > > >> >>            elektro[-flame|-etc]
> > > >> > -----------------------------------------
> > > >> >            elektro[-flame|-etc]
> > > >>
> > > >> -----------------------------------------
> > > >>           elektro[-flame|-etc]
> > > > -----------------------------------------
> > > >          elektro[-flame|-etc]
> > >
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list