[elektro] LADA MOTOR SÚLYA?
L. Pásztor
seasoft at invitel.hu
Mon Feb 8 13:31:09 CET 2016
Az eredeti fostalicska tuti-fix vezérműláncos volt, ahol a
feszességet/belógást az öregek 3 havonta állították ... a végén már én
is tudtam csinálni.
Ugyanúgy egyfolytában a hézegmérővel b at sztatni kellett a szelepeket
(méretekre már nem emléxem). Nálunk a lánc+hézag mókára egy fél délután
ráment ...
Mindez 1972-1980 között két 1200-es, és egy 1500-sel. Megjegyzem az
öregemék a 3 éves fostalicskákat 40-60e km-rel annyiért adták el, mint
az újat vették ... mert 4-5 évet kellet várni az újakra előleggel a
kézben a mindenható magyar Merkur-Istenség színe előtt ...
------------------
L. Pásztor
------------------
2/8/2016 1:18 PM keltezéssel, Horváth Péter írta:
> De lehet a 2105-s már nem az eredeti konstrukció (mert abban vezérműlánc
> volt)
>
> 2016.02.08. 12:43 keltezéssel, Horváth Péter írta:
>> "így az 1,3 l-es motor tömegét 92 kg-ra, az 1,5 l-esét pedig 95 kg-ra
>> csökkentették. A Samara motorja 20 kg-mal lett könnyebb, mint a VAZ-2105
>> típusé."
>>
>> http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=89
>>
>>
>>
>> 2016.02.08. 8:56 keltezéssel, istvanedamik at gmail.com írta:
>>> Hi!
>>>
>>> Sehol nem találok infot, (kb.) mekkora súlyú lehet egy komplett 2101 -es Lada motor (generátorral, önindítóval)?
>>> Ha még a váltó súlya is kiderűlne, az már a hab lenne a tortán :).
>>>
>>> Pista
>>>
>>>
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list