[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

Gabor Jordan jordang.elektro at gmail.com
Mon Feb 1 21:27:37 CET 2016


Igen, persze nem a vw jött, hogy fizetni akarnak, hanem elismerték a 
hibát. Vezérmű szíj szakadás.
Külön szervezet van ellenőrizni a szervizeket. Sajnos kell, nagyon.
Én nem akarom védeni a vw-t, látom nagyon vw ellenes vagy, csak azt 
mondom nem rosszabb ez sem és nem jobb a többi sem. Szerintem helyileg 
kell megnézni adott helyen melyik jó. Legrosszabbakat én peugeot-val 
tapasztaltam. Bemész a szervízbe, nincs rád idő, mert mindenki maszekol, 
a szervízfőnök is, peugeot alig van, a többség idegen márka 
(márkaszervízben).  A csávók csak vakarják a fejüket egy olajcserénél 
kicsit bonyolultabb dolog felett.  Megláttam egy régi osztálytáram aki 
elmesélte ő is le akar lépni, de nem tudja mi lesz, mert ő az egyetlen 
akit kitanított az az ember aki volt az egyedi diagnosztikai kütyü 
tréningjén.
Honda motornál is jártam úgy, hogy én olvastam a szervíz manuált és 
mondtam lépésről lépésre a csávónak mit csináljon, mert ő tudja hogy 
kell .... csak éppen nem sikerült légteleníteni hűtőfolyadék csere után 
sehogy, 2 óra küzdelem után sikerült rábeszélnem, próbáljuk már ki, hogy 
úgy csináljuk ahogy le van írva. A szerviz manuált betartva meg láss 
csodát ... működik.
Nem mondom, hogy a honda is xar, csak szerintem nem lehet a vw-t kiragadni.
A legszomorúbb, hogy külföldi szervizbe valszeg nem az megy ki dolgozni, 
aki csak úgy elvan a szervízben, inkább az aki ért hozzá és jól akarja 
csinálni.

ÜDV JG


2/1/2016 8:23 PM keltezéssel, charles hoss írta:
> Ha az anyaceg csokkenteni probalja a visszaeleseket, de ha tortenik akkor
> velem fizettetik meg az hogy nem az o hibajuk?
> Vagy a vw volt mar hogy valakinel azt mondta : ezt a szakszerviz szurta el,
> kartalanitani szeretnenk?
>
> Bye
> Dexter
> On Feb 1, 2016 7:25 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com> wrote:
>
>> Az anyaceg csökkenteni próbálja a visszaeleaeket. Nem a vw hibája. Viszont
>> a Toyota ugyan az, ill. az utóbbi években még az autó meg sokkal rosszabb.
>> Nem hiába bajnok a Toyota a koltsegcsokkentesben. Amikor 1.5 éves avensis
>> motorjaban a szelep beszakad és korulnez a motorban... és az csak az alap
>> mechanika, semmi extra.
>> A lényeg szerintem, ha jót akasz azt meg kell fizetni. Nincsenek csodák.
>> Mindegy honnan származik, akkor is.
>> Az, hogy automata legyen, gyors, olcsó és igénytelen, ilyen nincs.
>>
>> UDV JG
>> 2016. febr. 1. 19:08 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
>>
>>> tehat nem fogadhatom el a magyar vw szervizt , a magyar vw-mhez . hiaba
>>> fizetem ki - barmikor cserbenhagyhat es foghatja a magyar szakszervizre
>> ami
>>> nem vw , mert a vw szerint amugy is gyarmat vagyunk , tehat nem jar
>> ugyanaz
>>> a garancia es visszahivas mint a nemeteknek .
>>> vegyek egy autot amivel aztan jarhatok remeny alapjan mondjuk becsbe vagy
>>> munchenbe szervizbe ? ahol ugyanazok a magyar szerelok dolgoznak akik
>>> itthon mar meguntak a musort .
>>> inkabb nem , koszi . egy tetszoleges japan , amerikai valtoja nem esik
>>> szet- valahogy.
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2016. február 1. 19:03 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:
>>>
>>>> Beleertve a markaszerviz dolgait.
>>>> 2016. febr. 1. 19:02 ezt írta ("Gabor Jordan" <
>> jordang.elektro at gmail.com
>>>>> ):
>>>>> Ha megadod neki ami kell, nem megbízhatatlan a dsg egyáltalán. Csak
>>> ugye
>>>>> itthon ugyeskedunk és visszanyal a fagyi.
>>>>> UDV
>>>>> JG
>>>>> 2016. febr. 1. 12:53 ezt írta ("charles hoss" <
>> charles.hoss at gmail.com
>>>> ):
>>>>>> Amikor az en kulcscsontom tort el, akkor egy automata 307-es mercit
>>>>>> hasznaltam a mutetig. Nem volt dsg, de valahogy megoldottam.
>>>>>> Nem latom azt a szuksegletet amit a megbizhatatlan es erzekeny dsg
>>>>>> elegitene ki es nem latom eleg nagynak ezt a szuksegletet arra hogy
>>>> ennyit
>>>>>> fizessek erte.
>>>>>> A nagyturbos kisbenzineshez kell a shimano 16 sebesseges automataja
>>>>>> duplakuplunggal :)
>>>>>> Bye
>>>>>> Dexter
>>>>>> On Jan 31, 2016 10:46 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com
>>>>>> wrote:
>>>>>>
>>>>>>> egyet is értenék, csak éppen nem almát almával hasonlítasz.
>>>>>>> Hogy kell-e automata az már más jellegű kérdés. Azért miközben
>>> szidjuk
>>>>>>> az autóipart (is), a dolog másik oldala, kissé más szinten van a
>>>>>>> kényelem mondjuk egy 123as merci és egy mai hasonló kategória
>>> között.
>>>>>>> Értem én, hogy az előző kimegy a világból, de ezzel az erővel
>> Royal
>>>>>>> Enfieldekkel kellene járni.
>>>>>>>
>>>>>>> Pl. én amikor nagyot zakóztam bringával és eltörtem a kulccsontom,
>>>>>>> áldottam, hogy dsg-s autó volt nálam akkoriban. Ha az nem lett
>>> volna,
>>>>>>> minimum 4 hétig nem vagy nehezen tudtam volna vezetni.
>>>>>>>
>>>>>>> Abból meg itthon nagyon sokan élnek ami manapság bekerül
>> elektronika
>>>> pl.
>>>>>>> az autókba. Nagyon erősek vagyunk autóelektronika gyártásban. Még
>>>> akkor
>>>>>>> is, ha ezek nagy része haszontalannak tűnik. Mindenkinek más
>> számít.
>>>> Én
>>>>>>> pl. a rádiós kulcs / elektromos kormányzár kombótól irtózom, de
>> van
>>>>>>> akinek ez nagyon kell. Meg az elektromos ülésállítást is semmibe
>>>> nézem,
>>>>>>> sztem csak +tömeg és hibalehetőség, de a volt kolléga akinek a
>>>> felesége
>>>>>>> is sokat vezeti az autóját, ő meg isteníti, mert elmarad az
>>>> állítgatás.
>>>>>>> Szóval én nem írnám le a dupla kuplungot normál autókban sem. Jön
>> az
>>>>>>> úgyis mert igény van rá.
>>>>>>>
>>>>>>> ÜDV JG
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2016.01.31. 20:27 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>>>>> a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz
>>>>>> boldogulni .
>>>>>>>> egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni
>> -
>>>>>> eleve a
>>>>>>>> koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok
>> amik
>>>>>>>> megbizhatoan elvisznek mindenhova .
>>>>>>>> a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki
>>> kell
>>>>>>> razzak
>>>>>>>> a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
>>>>>>>>
>>>>>>>> bye
>>>>>>>> dexter
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <
>>> jordang.elektro at gmail.com
>>>>> :
>>>>>>>>> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz
>>>> ellenere
>>>>>>>>> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg.
>>>>>> Cseresre.
>>>>>>>>> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a
>>>> jelenseg
>>>>>>> nem vw
>>>>>>>>> hanem 2016.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> UDV
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> JG
>>>>>>>>> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <
>>> charles.hoss at gmail.com
>>>>> ):
>>>>>>>>>> En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a
>>> fenti
>>>>>>> millios
>>>>>>>>>> extrakiadas.
>>>>>>>>>> Pure vw
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Bye
>>>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>>>> On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <
>>>>>> pataki.istvan at freemail.hu>
>>>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
>>>>>>>>> karbantartás/javítás
>>>>>>>>>>> és a kocsi ára?
>>>>>>>>>>> pi
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> ----- Original Message -----
>>>>>>>>>>> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
>>>>>>>>>>> To: <elektro at tesla.hu>
>>>>>>>>>>> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
>>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema
>>>>>> valoszinuleg
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint
>> en.
>>>>>>>>>>>> Bye
>>>>>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>>>>>> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <
>>>>>> jordang.elektro at gmail.com>
>>>>>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Hello,
>>>>>>>>>>>>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
>>>>>>>>>>>>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól
>> meg
>>>>>> volt-e
>>>>>>>>>>>>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a
>>>>>> cégautót
>>>>>>>>>>>>> úgy
>>>>>>>>>>>>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok
>>>>>> olyat,
>>>>>>>>>>>>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy
>>>>>> amikor
>>>>>>>>>>>>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új
>> váltó
>>>>>> kell.
>>>>>>>>>>>>> Nem
>>>>>>>>>>>>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF
>>> az
>>>>>> olaj
>>>>>>>>>>>>> (sok
>>>>>>>>>>>>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a
>> szűrő
>>>> és a
>>>>>>>>>>>>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet.
>>>> Tudok
>>>>>>>>>>>>> olyan
>>>>>>>>>>>>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló
>>>> minőségű
>>>>>>>>>>>>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor
>>> kipurcan,
>>>>>>>>> abban
>>>>>>>>>>>>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem
>>> durván,
>>>>>> csak
>>>>>>>>>>>>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és
>>>>>> csúszik.
>>>>>>>>>>>>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag
>>>>>> tipikus,
>>>>>>>>>>>>> hogy
>>>>>>>>>>>>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég
>>> kenést
>>>> és
>>>>>>>>>>>>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
>>>>>>>>>>>>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata
>>> váltót,
>>>> de
>>>>>>>>>>>>> amikor
>>>>>>>>>>>>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs
>>> nyúlós
>>>>>>>>>>>>> érzés,
>>>>>>>>>>>>> gyorsabb mint én.
>>>>>>>>>>>>> ÜDV JG
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
>>>>>>>>>>>>>> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
>>>>>>>>>>>>>> a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat
>>>>>> asvanyira
>>>>>>>>>>>>>> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
>>>>>>>>>>>>>> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <
>>>> charles.hoss at gmail.com
>>>>>>> :
>>>>>>>>>>>>>>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
>>>>>>>>>>>>>>> Csucstermek lehet.
>>>>>>>>>>>>>>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat
>> lebontani,
>>>>>>>>>>>>>>> takaritani,
>>>>>>>>>>>>> kh-t
>>>>>>>>>>>>>>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol
>>>> nincs,
>>>>>>>>>>>>>>> mire hogy
>>>>>>>>>>>>>>> reagal.
>>>>>>>>>>>>>>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis
>>>>>> femport
>>>>>>>>>>>>>>> az abs
>>>>>>>>>>>>>>> erzekelokre es a esp panikol be.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> Bye
>>>>>>>>>>>>>>> Dexter
>>>>>>>>>>>>>>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <
>>>>>> szali.sandor at gmail.com>
>>>>>>>>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> Sizasztok,
>>>>>>>>>>>>>>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto
>>> arat,
>>>>>>>>>>>>>>>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz
>>> csinalja,
>>>>>>>>>>>>>>>> megkerdezem itt, hatha valaki...
>>>>>>>>>>>>>>>> -------
>>>>>>>>>>>>>>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó
>>>>>> (belseje),
>>>>>>>>>>>>>>>> vezérlő chip, gázpedál,  kuplung.
>>>>>>>>>>>>>>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche
>>> Hungária,
>>>>>>>>> csak
>>>>>>>>>>>>>>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
>>>>>>>>>>>>>>>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben
>> lassan
>>>>>>>>> guruló
>>>>>>>>>>>>>>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
>>>>>>>>>>>>>>>> ------
>>>>>>>>>>>>>>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok,
>>>> fordulatszam
>>>>>>>>>>>>>>>> stb.]
>>>>>>>>>>>>>>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat
>>> monitorozni,
>>>>>>>>> vagy
>>>>>>>>>>>>>>>> lekerdezni?
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list