[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Feb 1 20:23:56 CET 2016
Ha az anyaceg csokkenteni probalja a visszaeleseket, de ha tortenik akkor
velem fizettetik meg az hogy nem az o hibajuk?
Vagy a vw volt mar hogy valakinel azt mondta : ezt a szakszerviz szurta el,
kartalanitani szeretnenk?
Bye
Dexter
On Feb 1, 2016 7:25 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com> wrote:
> Az anyaceg csökkenteni próbálja a visszaeleaeket. Nem a vw hibája. Viszont
> a Toyota ugyan az, ill. az utóbbi években még az autó meg sokkal rosszabb.
> Nem hiába bajnok a Toyota a koltsegcsokkentesben. Amikor 1.5 éves avensis
> motorjaban a szelep beszakad és korulnez a motorban... és az csak az alap
> mechanika, semmi extra.
> A lényeg szerintem, ha jót akasz azt meg kell fizetni. Nincsenek csodák.
> Mindegy honnan származik, akkor is.
> Az, hogy automata legyen, gyors, olcsó és igénytelen, ilyen nincs.
>
> UDV JG
> 2016. febr. 1. 19:08 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
>
> > tehat nem fogadhatom el a magyar vw szervizt , a magyar vw-mhez . hiaba
> > fizetem ki - barmikor cserbenhagyhat es foghatja a magyar szakszervizre
> ami
> > nem vw , mert a vw szerint amugy is gyarmat vagyunk , tehat nem jar
> ugyanaz
> > a garancia es visszahivas mint a nemeteknek .
> > vegyek egy autot amivel aztan jarhatok remeny alapjan mondjuk becsbe vagy
> > munchenbe szervizbe ? ahol ugyanazok a magyar szerelok dolgoznak akik
> > itthon mar meguntak a musort .
> > inkabb nem , koszi . egy tetszoleges japan , amerikai valtoja nem esik
> > szet- valahogy.
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > 2016. február 1. 19:03 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:
> >
> > > Beleertve a markaszerviz dolgait.
> > > 2016. febr. 1. 19:02 ezt írta ("Gabor Jordan" <
> jordang.elektro at gmail.com
> > > >):
> > >
> > > > Ha megadod neki ami kell, nem megbízhatatlan a dsg egyáltalán. Csak
> > ugye
> > > > itthon ugyeskedunk és visszanyal a fagyi.
> > > > UDV
> > > > JG
> > > > 2016. febr. 1. 12:53 ezt írta ("charles hoss" <
> charles.hoss at gmail.com
> > >):
> > > >
> > > >> Amikor az en kulcscsontom tort el, akkor egy automata 307-es mercit
> > > >> hasznaltam a mutetig. Nem volt dsg, de valahogy megoldottam.
> > > >> Nem latom azt a szuksegletet amit a megbizhatatlan es erzekeny dsg
> > > >> elegitene ki es nem latom eleg nagynak ezt a szuksegletet arra hogy
> > > ennyit
> > > >> fizessek erte.
> > > >> A nagyturbos kisbenzineshez kell a shimano 16 sebesseges automataja
> > > >> duplakuplunggal :)
> > > >> Bye
> > > >> Dexter
> > > >> On Jan 31, 2016 10:46 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com
> >
> > > >> wrote:
> > > >>
> > > >> > egyet is értenék, csak éppen nem almát almával hasonlítasz.
> > > >> > Hogy kell-e automata az már más jellegű kérdés. Azért miközben
> > szidjuk
> > > >> > az autóipart (is), a dolog másik oldala, kissé más szinten van a
> > > >> > kényelem mondjuk egy 123as merci és egy mai hasonló kategória
> > között.
> > > >> > Értem én, hogy az előző kimegy a világból, de ezzel az erővel
> Royal
> > > >> > Enfieldekkel kellene járni.
> > > >> >
> > > >> > Pl. én amikor nagyot zakóztam bringával és eltörtem a kulccsontom,
> > > >> > áldottam, hogy dsg-s autó volt nálam akkoriban. Ha az nem lett
> > volna,
> > > >> > minimum 4 hétig nem vagy nehezen tudtam volna vezetni.
> > > >> >
> > > >> > Abból meg itthon nagyon sokan élnek ami manapság bekerül
> elektronika
> > > pl.
> > > >> > az autókba. Nagyon erősek vagyunk autóelektronika gyártásban. Még
> > > akkor
> > > >> > is, ha ezek nagy része haszontalannak tűnik. Mindenkinek más
> számít.
> > > Én
> > > >> > pl. a rádiós kulcs / elektromos kormányzár kombótól irtózom, de
> van
> > > >> > akinek ez nagyon kell. Meg az elektromos ülésállítást is semmibe
> > > nézem,
> > > >> > sztem csak +tömeg és hibalehetőség, de a volt kolléga akinek a
> > > felesége
> > > >> > is sokat vezeti az autóját, ő meg isteníti, mert elmarad az
> > > állítgatás.
> > > >> >
> > > >> > Szóval én nem írnám le a dupla kuplungot normál autókban sem. Jön
> az
> > > >> > úgyis mert igény van rá.
> > > >> >
> > > >> > ÜDV JG
> > > >> >
> > > >> >
> > > >> >
> > > >> >
> > > >> >
> > > >> >
> > > >> > 2016.01.31. 20:27 keltezéssel, charles hoss írta:
> > > >> > > a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz
> > > >> boldogulni .
> > > >> > > egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni
> -
> > > >> eleve a
> > > >> > > koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok
> amik
> > > >> > > megbizhatoan elvisznek mindenhova .
> > > >> > > a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki
> > kell
> > > >> > razzak
> > > >> > > a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
> > > >> > >
> > > >> > > bye
> > > >> > > dexter
> > > >> > >
> > > >> > >
> > > >> > > 2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <
> > jordang.elektro at gmail.com
> > > >:
> > > >> > >
> > > >> > >> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz
> > > ellenere
> > > >> > >> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg.
> > > >> Cseresre.
> > > >> > >> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a
> > > jelenseg
> > > >> > nem vw
> > > >> > >> hanem 2016.
> > > >> > >>
> > > >> > >> UDV
> > > >> > >>
> > > >> > >> JG
> > > >> > >> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <
> > charles.hoss at gmail.com
> > > >):
> > > >> > >>
> > > >> > >>> En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a
> > fenti
> > > >> > millios
> > > >> > >>> extrakiadas.
> > > >> > >>> Pure vw
> > > >> > >>>
> > > >> > >>> Bye
> > > >> > >>> Dexter
> > > >> > >>> On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <
> > > >> pataki.istvan at freemail.hu>
> > > >> > >>> wrote:
> > > >> > >>>
> > > >> > >>>> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
> > > >> > >> karbantartás/javítás
> > > >> > >>>> és a kocsi ára?
> > > >> > >>>> pi
> > > >> > >>>>
> > > >> > >>>>
> > > >> > >>>> ----- Original Message -----
> > > >> > >>>> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> > > >> > >>>> To: <elektro at tesla.hu>
> > > >> > >>>> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
> > > >> > >>>> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema
> > > >> valoszinuleg
> > > >> > >>>>
> > > >> > >>>>
> > > >> > >>>>> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint
> en.
> > > >> > >>>>> Bye
> > > >> > >>>>> Dexter
> > > >> > >>>>> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <
> > > >> jordang.elektro at gmail.com>
> > > >> > >>>>> wrote:
> > > >> > >>>>>
> > > >> > >>>>>> Hello,
> > > >> > >>>>>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> > > >> > >>>>>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól
> meg
> > > >> volt-e
> > > >> > >>>>>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a
> > > >> cégautót
> > > >> > >>>>>> úgy
> > > >> > >>>>>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok
> > > >> olyat,
> > > >> > >>>>>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy
> > > >> amikor
> > > >> > >>>>>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új
> váltó
> > > >> kell.
> > > >> > >>>>>> Nem
> > > >> > >>>>>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF
> > az
> > > >> olaj
> > > >> > >>>>>> (sok
> > > >> > >>>>>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a
> szűrő
> > > és a
> > > >> > >>>>>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet.
> > > Tudok
> > > >> > >>>>>> olyan
> > > >> > >>>>>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló
> > > minőségű
> > > >> > >>>>>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor
> > kipurcan,
> > > >> > >> abban
> > > >> > >>>>>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem
> > durván,
> > > >> csak
> > > >> > >>>>>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és
> > > >> csúszik.
> > > >> > >>>>>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag
> > > >> tipikus,
> > > >> > >>>>>> hogy
> > > >> > >>>>>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég
> > kenést
> > > és
> > > >> > >>>>>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> > > >> > >>>>>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata
> > váltót,
> > > de
> > > >> > >>>>>> amikor
> > > >> > >>>>>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs
> > nyúlós
> > > >> > >>>>>> érzés,
> > > >> > >>>>>> gyorsabb mint én.
> > > >> > >>>>>> ÜDV JG
> > > >> > >>>>>>
> > > >> > >>>>>>
> > > >> > >>>>>>
> > > >> > >>>>>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> > > >> > >>>>>>> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
> > > >> > >>>>>>> a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat
> > > >> asvanyira
> > > >> > >>>>>>> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> > > >> > >>>>>>> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> > > >> > >>>>>>>
> > > >> > >>>>>>> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <
> > > charles.hoss at gmail.com
> > > >> >:
> > > >> > >>>>>>>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> > > >> > >>>>>>>> Csucstermek lehet.
> > > >> > >>>>>>>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat
> lebontani,
> > > >> > >>>>>>>> takaritani,
> > > >> > >>>>>> kh-t
> > > >> > >>>>>>>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol
> > > nincs,
> > > >> > >>>>>>>> mire hogy
> > > >> > >>>>>>>> reagal.
> > > >> > >>>>>>>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis
> > > >> femport
> > > >> > >>>>>>>> az abs
> > > >> > >>>>>>>> erzekelokre es a esp panikol be.
> > > >> > >>>>>>>>
> > > >> > >>>>>>>> Bye
> > > >> > >>>>>>>> Dexter
> > > >> > >>>>>>>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <
> > > >> szali.sandor at gmail.com>
> > > >> > >>>>>>>> wrote:
> > > >> > >>>>>>>>
> > > >> > >>>>>>>>> Sizasztok,
> > > >> > >>>>>>>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto
> > arat,
> > > >> > >>>>>>>>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz
> > csinalja,
> > > >> > >>>>>>>>> megkerdezem itt, hatha valaki...
> > > >> > >>>>>>>>> -------
> > > >> > >>>>>>>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó
> > > >> (belseje),
> > > >> > >>>>>>>>> vezérlő chip, gázpedál, kuplung.
> > > >> > >>>>>>>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche
> > Hungária,
> > > >> > >> csak
> > > >> > >>>>>>>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
> > > >> > >>>>>>>>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben
> lassan
> > > >> > >> guruló
> > > >> > >>>>>>>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> > > >> > >>>>>>>>> ------
> > > >> > >>>>>>>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok,
> > > fordulatszam
> > > >> > >>>>>>>>> stb.]
> > > >> > >>>>>>>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat
> > monitorozni,
> > > >> > >> vagy
> > > >> > >>>>>>>>> lekerdezni?
> > > >> > >>>>>>>>>
> > > >> > >>>>>>>>> -----------------------------------------
> > > >> > >>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > >>>>>>>> -----------------------------------------
> > > >> > >>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > >>>>>>> -----------------------------------------
> > > >> > >>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > >>>>>> -----------------------------------------
> > > >> > >>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > >>>>> -----------------------------------------
> > > >> > >>>>> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > >>>> -----------------------------------------
> > > >> > >>>> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > >>> -----------------------------------------
> > > >> > >>> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > >> -----------------------------------------
> > > >> > >> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > > -----------------------------------------
> > > >> > > elektro[-flame|-etc]
> > > >> >
> > > >> > -----------------------------------------
> > > >> > elektro[-flame|-etc]
> > > >> -----------------------------------------
> > > >> elektro[-flame|-etc]
> > > >
> > > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list