[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
Gabor Jordan
jordang.elektro at gmail.com
Mon Feb 1 19:25:34 CET 2016
Az anyaceg csökkenteni próbálja a visszaeleaeket. Nem a vw hibája. Viszont
a Toyota ugyan az, ill. az utóbbi években még az autó meg sokkal rosszabb.
Nem hiába bajnok a Toyota a koltsegcsokkentesben. Amikor 1.5 éves avensis
motorjaban a szelep beszakad és korulnez a motorban... és az csak az alap
mechanika, semmi extra.
A lényeg szerintem, ha jót akasz azt meg kell fizetni. Nincsenek csodák.
Mindegy honnan származik, akkor is.
Az, hogy automata legyen, gyors, olcsó és igénytelen, ilyen nincs.
UDV JG
2016. febr. 1. 19:08 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
> tehat nem fogadhatom el a magyar vw szervizt , a magyar vw-mhez . hiaba
> fizetem ki - barmikor cserbenhagyhat es foghatja a magyar szakszervizre ami
> nem vw , mert a vw szerint amugy is gyarmat vagyunk , tehat nem jar ugyanaz
> a garancia es visszahivas mint a nemeteknek .
> vegyek egy autot amivel aztan jarhatok remeny alapjan mondjuk becsbe vagy
> munchenbe szervizbe ? ahol ugyanazok a magyar szerelok dolgoznak akik
> itthon mar meguntak a musort .
> inkabb nem , koszi . egy tetszoleges japan , amerikai valtoja nem esik
> szet- valahogy.
>
> bye
> dexter
>
>
> 2016. február 1. 19:03 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:
>
> > Beleertve a markaszerviz dolgait.
> > 2016. febr. 1. 19:02 ezt írta ("Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com
> > >):
> >
> > > Ha megadod neki ami kell, nem megbízhatatlan a dsg egyáltalán. Csak
> ugye
> > > itthon ugyeskedunk és visszanyal a fagyi.
> > > UDV
> > > JG
> > > 2016. febr. 1. 12:53 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com
> >):
> > >
> > >> Amikor az en kulcscsontom tort el, akkor egy automata 307-es mercit
> > >> hasznaltam a mutetig. Nem volt dsg, de valahogy megoldottam.
> > >> Nem latom azt a szuksegletet amit a megbizhatatlan es erzekeny dsg
> > >> elegitene ki es nem latom eleg nagynak ezt a szuksegletet arra hogy
> > ennyit
> > >> fizessek erte.
> > >> A nagyturbos kisbenzineshez kell a shimano 16 sebesseges automataja
> > >> duplakuplunggal :)
> > >> Bye
> > >> Dexter
> > >> On Jan 31, 2016 10:46 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
> > >> wrote:
> > >>
> > >> > egyet is értenék, csak éppen nem almát almával hasonlítasz.
> > >> > Hogy kell-e automata az már más jellegű kérdés. Azért miközben
> szidjuk
> > >> > az autóipart (is), a dolog másik oldala, kissé más szinten van a
> > >> > kényelem mondjuk egy 123as merci és egy mai hasonló kategória
> között.
> > >> > Értem én, hogy az előző kimegy a világból, de ezzel az erővel Royal
> > >> > Enfieldekkel kellene járni.
> > >> >
> > >> > Pl. én amikor nagyot zakóztam bringával és eltörtem a kulccsontom,
> > >> > áldottam, hogy dsg-s autó volt nálam akkoriban. Ha az nem lett
> volna,
> > >> > minimum 4 hétig nem vagy nehezen tudtam volna vezetni.
> > >> >
> > >> > Abból meg itthon nagyon sokan élnek ami manapság bekerül elektronika
> > pl.
> > >> > az autókba. Nagyon erősek vagyunk autóelektronika gyártásban. Még
> > akkor
> > >> > is, ha ezek nagy része haszontalannak tűnik. Mindenkinek más számít.
> > Én
> > >> > pl. a rádiós kulcs / elektromos kormányzár kombótól irtózom, de van
> > >> > akinek ez nagyon kell. Meg az elektromos ülésállítást is semmibe
> > nézem,
> > >> > sztem csak +tömeg és hibalehetőség, de a volt kolléga akinek a
> > felesége
> > >> > is sokat vezeti az autóját, ő meg isteníti, mert elmarad az
> > állítgatás.
> > >> >
> > >> > Szóval én nem írnám le a dupla kuplungot normál autókban sem. Jön az
> > >> > úgyis mert igény van rá.
> > >> >
> > >> > ÜDV JG
> > >> >
> > >> >
> > >> >
> > >> >
> > >> >
> > >> >
> > >> > 2016.01.31. 20:27 keltezéssel, charles hoss írta:
> > >> > > a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz
> > >> boldogulni .
> > >> > > egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni -
> > >> eleve a
> > >> > > koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok amik
> > >> > > megbizhatoan elvisznek mindenhova .
> > >> > > a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki
> kell
> > >> > razzak
> > >> > > a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
> > >> > >
> > >> > > bye
> > >> > > dexter
> > >> > >
> > >> > >
> > >> > > 2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <
> jordang.elektro at gmail.com
> > >:
> > >> > >
> > >> > >> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz
> > ellenere
> > >> > >> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg.
> > >> Cseresre.
> > >> > >> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a
> > jelenseg
> > >> > nem vw
> > >> > >> hanem 2016.
> > >> > >>
> > >> > >> UDV
> > >> > >>
> > >> > >> JG
> > >> > >> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <
> charles.hoss at gmail.com
> > >):
> > >> > >>
> > >> > >>> En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a
> fenti
> > >> > millios
> > >> > >>> extrakiadas.
> > >> > >>> Pure vw
> > >> > >>>
> > >> > >>> Bye
> > >> > >>> Dexter
> > >> > >>> On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <
> > >> pataki.istvan at freemail.hu>
> > >> > >>> wrote:
> > >> > >>>
> > >> > >>>> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
> > >> > >> karbantartás/javítás
> > >> > >>>> és a kocsi ára?
> > >> > >>>> pi
> > >> > >>>>
> > >> > >>>>
> > >> > >>>> ----- Original Message -----
> > >> > >>>> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> > >> > >>>> To: <elektro at tesla.hu>
> > >> > >>>> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
> > >> > >>>> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema
> > >> valoszinuleg
> > >> > >>>>
> > >> > >>>>
> > >> > >>>>> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
> > >> > >>>>> Bye
> > >> > >>>>> Dexter
> > >> > >>>>> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <
> > >> jordang.elektro at gmail.com>
> > >> > >>>>> wrote:
> > >> > >>>>>
> > >> > >>>>>> Hello,
> > >> > >>>>>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> > >> > >>>>>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg
> > >> volt-e
> > >> > >>>>>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a
> > >> cégautót
> > >> > >>>>>> úgy
> > >> > >>>>>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok
> > >> olyat,
> > >> > >>>>>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy
> > >> amikor
> > >> > >>>>>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó
> > >> kell.
> > >> > >>>>>> Nem
> > >> > >>>>>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF
> az
> > >> olaj
> > >> > >>>>>> (sok
> > >> > >>>>>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő
> > és a
> > >> > >>>>>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet.
> > Tudok
> > >> > >>>>>> olyan
> > >> > >>>>>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló
> > minőségű
> > >> > >>>>>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor
> kipurcan,
> > >> > >> abban
> > >> > >>>>>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem
> durván,
> > >> csak
> > >> > >>>>>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és
> > >> csúszik.
> > >> > >>>>>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag
> > >> tipikus,
> > >> > >>>>>> hogy
> > >> > >>>>>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég
> kenést
> > és
> > >> > >>>>>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> > >> > >>>>>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata
> váltót,
> > de
> > >> > >>>>>> amikor
> > >> > >>>>>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs
> nyúlós
> > >> > >>>>>> érzés,
> > >> > >>>>>> gyorsabb mint én.
> > >> > >>>>>> ÜDV JG
> > >> > >>>>>>
> > >> > >>>>>>
> > >> > >>>>>>
> > >> > >>>>>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> > >> > >>>>>>> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
> > >> > >>>>>>> a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat
> > >> asvanyira
> > >> > >>>>>>> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> > >> > >>>>>>> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> > >> > >>>>>>>
> > >> > >>>>>>> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <
> > charles.hoss at gmail.com
> > >> >:
> > >> > >>>>>>>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> > >> > >>>>>>>> Csucstermek lehet.
> > >> > >>>>>>>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
> > >> > >>>>>>>> takaritani,
> > >> > >>>>>> kh-t
> > >> > >>>>>>>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol
> > nincs,
> > >> > >>>>>>>> mire hogy
> > >> > >>>>>>>> reagal.
> > >> > >>>>>>>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis
> > >> femport
> > >> > >>>>>>>> az abs
> > >> > >>>>>>>> erzekelokre es a esp panikol be.
> > >> > >>>>>>>>
> > >> > >>>>>>>> Bye
> > >> > >>>>>>>> Dexter
> > >> > >>>>>>>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <
> > >> szali.sandor at gmail.com>
> > >> > >>>>>>>> wrote:
> > >> > >>>>>>>>
> > >> > >>>>>>>>> Sizasztok,
> > >> > >>>>>>>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto
> arat,
> > >> > >>>>>>>>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz
> csinalja,
> > >> > >>>>>>>>> megkerdezem itt, hatha valaki...
> > >> > >>>>>>>>> -------
> > >> > >>>>>>>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó
> > >> (belseje),
> > >> > >>>>>>>>> vezérlő chip, gázpedál, kuplung.
> > >> > >>>>>>>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche
> Hungária,
> > >> > >> csak
> > >> > >>>>>>>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
> > >> > >>>>>>>>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan
> > >> > >> guruló
> > >> > >>>>>>>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> > >> > >>>>>>>>> ------
> > >> > >>>>>>>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok,
> > fordulatszam
> > >> > >>>>>>>>> stb.]
> > >> > >>>>>>>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat
> monitorozni,
> > >> > >> vagy
> > >> > >>>>>>>>> lekerdezni?
> > >> > >>>>>>>>>
> > >> > >>>>>>>>> -----------------------------------------
> > >> > >>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >> > >>>>>>>> -----------------------------------------
> > >> > >>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >> > >>>>>>> -----------------------------------------
> > >> > >>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >> > >>>>>> -----------------------------------------
> > >> > >>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >> > >>>>> -----------------------------------------
> > >> > >>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >> > >>>> -----------------------------------------
> > >> > >>>> elektro[-flame|-etc]
> > >> > >>> -----------------------------------------
> > >> > >>> elektro[-flame|-etc]
> > >> > >> -----------------------------------------
> > >> > >> elektro[-flame|-etc]
> > >> > > -----------------------------------------
> > >> > > elektro[-flame|-etc]
> > >> >
> > >> > -----------------------------------------
> > >> > elektro[-flame|-etc]
> > >> -----------------------------------------
> > >> elektro[-flame|-etc]
> > >
> > >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list