[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

Gabor Lantos backup2net at gmail.com
Mon Feb 1 19:22:18 CET 2016


Valóban.
Csak lassú, mint a dög, és ránt akkorát, hogy kiesel az ülésből...


G.


-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of charles hoss
Sent: Montag, 01. Februar 2016 19:08
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

tehat nem fogadhatom el a magyar vw szervizt , a magyar vw-mhez . hiaba fizetem ki - barmikor cserbenhagyhat es foghatja a magyar szakszervizre ami nem vw , mert a vw szerint amugy is gyarmat vagyunk , tehat nem jar ugyanaz a garancia es visszahivas mint a nemeteknek .
vegyek egy autot amivel aztan jarhatok remeny alapjan mondjuk becsbe vagy munchenbe szervizbe ? ahol ugyanazok a magyar szerelok dolgoznak akik itthon mar meguntak a musort .
inkabb nem , koszi . egy tetszoleges japan , amerikai valtoja nem esik
szet- valahogy.

bye
dexter


2016. február 1. 19:03 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:

> Beleertve a markaszerviz dolgait.
> 2016. febr. 1. 19:02 ezt írta ("Gabor Jordan" 
> <jordang.elektro at gmail.com
> >):
>
> > Ha megadod neki ami kell, nem megbízhatatlan a dsg egyáltalán. Csak 
> > ugye itthon ugyeskedunk és visszanyal a fagyi.
> > UDV
> > JG
> > 2016. febr. 1. 12:53 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
> >
> >> Amikor az en kulcscsontom tort el, akkor egy automata 307-es mercit 
> >> hasznaltam a mutetig. Nem volt dsg, de valahogy megoldottam.
> >> Nem latom azt a szuksegletet amit a megbizhatatlan es erzekeny dsg 
> >> elegitene ki es nem latom eleg nagynak ezt a szuksegletet arra hogy
> ennyit
> >> fizessek erte.
> >> A nagyturbos kisbenzineshez kell a shimano 16 sebesseges automataja 
> >> duplakuplunggal :) Bye Dexter On Jan 31, 2016 10:46 PM, "Gabor 
> >> Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
> >> wrote:
> >>
> >> > egyet is értenék, csak éppen nem almát almával hasonlítasz.
> >> > Hogy kell-e automata az már más jellegű kérdés. Azért miközben 
> >> > szidjuk az autóipart (is), a dolog másik oldala, kissé más 
> >> > szinten van a kényelem mondjuk egy 123as merci és egy mai hasonló kategória között.
> >> > Értem én, hogy az előző kimegy a világból, de ezzel az erővel 
> >> > Royal Enfieldekkel kellene járni.
> >> >
> >> > Pl. én amikor nagyot zakóztam bringával és eltörtem a 
> >> > kulccsontom, áldottam, hogy dsg-s autó volt nálam akkoriban. Ha 
> >> > az nem lett volna, minimum 4 hétig nem vagy nehezen tudtam volna vezetni.
> >> >
> >> > Abból meg itthon nagyon sokan élnek ami manapság bekerül 
> >> > elektronika
> pl.
> >> > az autókba. Nagyon erősek vagyunk autóelektronika gyártásban. Még
> akkor
> >> > is, ha ezek nagy része haszontalannak tűnik. Mindenkinek más számít.
> Én
> >> > pl. a rádiós kulcs / elektromos kormányzár kombótól irtózom, de 
> >> > van akinek ez nagyon kell. Meg az elektromos ülésállítást is 
> >> > semmibe
> nézem,
> >> > sztem csak +tömeg és hibalehetőség, de a volt kolléga akinek a
> felesége
> >> > is sokat vezeti az autóját, ő meg isteníti, mert elmarad az
> állítgatás.
> >> >
> >> > Szóval én nem írnám le a dupla kuplungot normál autókban sem. Jön 
> >> > az úgyis mert igény van rá.
> >> >
> >> > ÜDV JG
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >
> >> >
> >> > 2016.01.31. 20:27 keltezéssel, charles hoss írta:
> >> > > a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz
> >> boldogulni .
> >> > > egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni 
> >> > > -
> >> eleve a
> >> > > koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok 
> >> > > amik megbizhatoan elvisznek mindenhova .
> >> > > a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki 
> >> > > kell
> >> > razzak
> >> > > a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
> >> > >
> >> > > bye
> >> > > dexter
> >> > >
> >> > >
> >> > > 2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, 
> >> > > <jordang.elektro at gmail.com
> >:
> >> > >
> >> > >> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz
> ellenere
> >> > >> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg.
> >> Cseresre.
> >> > >> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a
> jelenseg
> >> > nem vw
> >> > >> hanem 2016.
> >> > >>
> >> > >> UDV
> >> > >>
> >> > >> JG
> >> > >> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" 
> >> > >> <charles.hoss at gmail.com
> >):
> >> > >>
> >> > >>> En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a 
> >> > >>> fenti
> >> > millios
> >> > >>> extrakiadas.
> >> > >>> Pure vw
> >> > >>>
> >> > >>> Bye
> >> > >>> Dexter
> >> > >>> On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <
> >> pataki.istvan at freemail.hu>
> >> > >>> wrote:
> >> > >>>
> >> > >>>> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
> >> > >> karbantartás/javítás
> >> > >>>> és a kocsi ára?
> >> > >>>> pi
> >> > >>>>
> >> > >>>>
> >> > >>>> ----- Original Message -----
> >> > >>>> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> >> > >>>> To: <elektro at tesla.hu>
> >> > >>>> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
> >> > >>>> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema
> >> valoszinuleg
> >> > >>>>
> >> > >>>>
> >> > >>>>> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
> >> > >>>>> Bye
> >> > >>>>> Dexter
> >> > >>>>> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <
> >> jordang.elektro at gmail.com>
> >> > >>>>> wrote:
> >> > >>>>>
> >> > >>>>>> Hello,
> >> > >>>>>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> >> > >>>>>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól 
> >> > >>>>>> meg
> >> volt-e
> >> > >>>>>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a
> >> cégautót
> >> > >>>>>> úgy
> >> > >>>>>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. 
> >> > >>>>>> Tudok
> >> olyat,
> >> > >>>>>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, 
> >> > >>>>>> hogy
> >> amikor
> >> > >>>>>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új 
> >> > >>>>>> váltó
> >> kell.
> >> > >>>>>> Nem
> >> > >>>>>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k 
> >> > >>>>>> HUF az
> >> olaj
> >> > >>>>>> (sok
> >> > >>>>>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a 
> >> > >>>>>> szűrő
> és a
> >> > >>>>>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet.
> Tudok
> >> > >>>>>> olyan
> >> > >>>>>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló
> minőségű
> >> > >>>>>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor 
> >> > >>>>>> kipurcan,
> >> > >> abban
> >> > >>>>>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem 
> >> > >>>>>> durván,
> >> csak
> >> > >>>>>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le 
> >> > >>>>>> és
> >> csúszik.
> >> > >>>>>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag
> >> tipikus,
> >> > >>>>>> hogy
> >> > >>>>>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég 
> >> > >>>>>> kenést
> és
> >> > >>>>>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> >> > >>>>>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata 
> >> > >>>>>> váltót,
> de
> >> > >>>>>> amikor
> >> > >>>>>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs 
> >> > >>>>>> nyúlós érzés, gyorsabb mint én.
> >> > >>>>>> ÜDV JG
> >> > >>>>>>
> >> > >>>>>>
> >> > >>>>>>
> >> > >>>>>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> >> > >>>>>>> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :) a 
> >> > >>>>>>> kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat
> >> asvanyira
> >> > >>>>>>> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> >> > >>>>>>> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> >> > >>>>>>>
> >> > >>>>>>> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <
> charles.hoss at gmail.com
> >> >:
> >> > >>>>>>>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> >> > >>>>>>>> Csucstermek lehet.
> >> > >>>>>>>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat 
> >> > >>>>>>>> lebontani, takaritani,
> >> > >>>>>> kh-t
> >> > >>>>>>>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol
> nincs,
> >> > >>>>>>>> mire hogy
> >> > >>>>>>>> reagal.
> >> > >>>>>>>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis
> >> femport
> >> > >>>>>>>> az abs
> >> > >>>>>>>> erzekelokre es a esp panikol be.
> >> > >>>>>>>>
> >> > >>>>>>>> Bye
> >> > >>>>>>>> Dexter
> >> > >>>>>>>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <
> >> szali.sandor at gmail.com>
> >> > >>>>>>>> wrote:
> >> > >>>>>>>>
> >> > >>>>>>>>> Sizasztok,
> >> > >>>>>>>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto 
> >> > >>>>>>>>> arat, elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz 
> >> > >>>>>>>>> csinalja, megkerdezem itt, hatha valaki...
> >> > >>>>>>>>> -------
> >> > >>>>>>>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó
> >> (belseje),
> >> > >>>>>>>>> vezérlő chip, gázpedál,  kuplung.
> >> > >>>>>>>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche 
> >> > >>>>>>>>> Hungária,
> >> > >> csak
> >> > >>>>>>>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS Random 
> >> > >>>>>>>>> megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan
> >> > >> guruló
> >> > >>>>>>>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> >> > >>>>>>>>> ------
> >> > >>>>>>>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok,
> fordulatszam
> >> > >>>>>>>>> stb.]
> >> > >>>>>>>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat 
> >> > >>>>>>>>> monitorozni,
> >> > >> vagy
> >> > >>>>>>>>> lekerdezni?
> >> > >>>>>>>>>
> >> > >>>>>>>>> -----------------------------------------
> >> > >>>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >> > >>>>>>>> -----------------------------------------
> >> > >>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >> > >>>>>>> -----------------------------------------
> >> > >>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >> > >>>>>> -----------------------------------------
> >> > >>>>>>            elektro[-flame|-etc]
> >> > >>>>> -----------------------------------------
> >> > >>>>>           elektro[-flame|-etc]
> >> > >>>> -----------------------------------------
> >> > >>>>            elektro[-flame|-etc]
> >> > >>> -----------------------------------------
> >> > >>>            elektro[-flame|-etc]
> >> > >> -----------------------------------------
> >> > >>            elektro[-flame|-etc]
> >> > > -----------------------------------------
> >> > >            elektro[-flame|-etc]
> >> >
> >> > -----------------------------------------
> >> >           elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list