[elektro] Robogó elinduláskor rángat
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Apr 12 23:48:03 CEST 2016
a centrifugalkuplung nem a fotengelyen van .
a hajto szijon at pedig nem fogja elgorbiteni a fotengelyt.
egyebkent a fotengely is konnyeden kibirja hiszen a kulso sonka tomege eleg
ahhoz hogy annak a tehetetlensegehez kepest a legkulcs siman meginditsa .
bye
dexter
2016. április 11. 9:11 Péter Bozzay írta, <peterb.list at gmail.com>:
> Szia!
>
> Az okosok azt mondják, hogy ha jót akarsz magadnak, NE használj
> légkulcsot, mert szétvered vele a főtengelyt!!! Semmiből nem tart a
> konkrét típushoz egy darab szögvasból, két 8-as csavarból és egy kicsi
> zártszelvényből összehegeszteni azt a szerszámot. Küldök fényképet az
> enyémről, ha gondolod. Nekem (3 Suzuki Lets4 mellett) egy Kymco Like
> 200i van, aminek emlékeim szerint ugyanaz a blokkja, mint a People S
> 200i-nek. Kicsit ez is remeg induláskor, de szerencsére csak ennyi. Ez
> a rángatás szinte biztosan hajtási gond, ha amúgy nem túl magas az
> alapjárat. Én először a variátor görgőket nézném meg, hogy belevaló
> súlyúak vannak-e benne és nincsenek-e kockára kopva. Aztán a kuplung
> egységet és a szíj- és tárcsakopást. Ha leveszed a deklit, akkor a
> szíjat és a tárcsákat további szerelés nélkül rögtön meg tudod nézni,
> és egy fogászati tükörrel meg tudod nézni a kuplungharang alatt a
> betéteket is,a többihez szerelni kell, de nem vészes az se.
>
> Üdv,
> Péter
>
> <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. április 9. 22:01):
> >
> >> A kontrasztrugo, ropsulyok, centrifugalkuplung azonnal elerheto az
> >> oldaldeknit levetted. Legkulcs kenyelmes lehet a bontashoz.
> >
> >> Bye
> >> Dexter
> >
> > Igen-köszönöm, a légkulcs jó ötlet, mert ahogy néztem a youtubon az
> egyik szerelős videon,
> > pl. a centrifugálkuplung (is) célszerszám nélkül nehézkesen rögzíthető
> elfordulás ellen az anya meglazításához,
> > légkulccsal biztosan egyszerűbb.
> >
> > P.
> >
> >
> >> On Apr 9, 2016 6:36 PM, <istvanedamik at gmail.com> wrote:
> >
> >>> Hi!
> >
> >>> Fiam vett egy 163 ccm-es KYMCO PEOPLE S 200i robogót. Jó kis moci
> lenne,
> >>> csak megállás után elinduláskor
> >>> kezd egyre jobban rángatni mechanikusan, aztán mikor már lendületbe
> jött
> >>> semmi gond a következő piros
> >>> lámpáig. Meg pl. ha álló helyzetből beengednek a mozgó kocsisorba,
> nagyon
> >>> kellemetlen tud lenni ez a hiba.
> >>> Autószerelésben már töbször rákényszerültem, hogy a családba bekerült
> ma
> >>> használatosak nagyobb javításaiban is remekeljek ,(ezért a nagy
> önbizalom),
> >>> viszont motorkerékpár szerelésnél leragadtam a néhai öreg
> Pannóniámnál,
> >>> most próbálom behozni a lemaradást, mivel rám vár a feladat a KYMCO
> >>> megreperálása terén :).
> >>> Nézegetem a google-t, nagyon jó kis szerelési videok is vannak fent
> -kár,
> >>> hogy nehezen értem a más nyelvet,
> >>> letöltöttem már egy service manual pdf.-t is:
> >
> >>>
> http://www.49ccscoot.com/manuals/Kymco_People_S_50-200_Service_Manual.pdf
> >
> >>> majd átböngészem.
> >
> >>> Elsőre a "tanultak alapján" a centrifugálkuplungra tippelek. Ha jól
> látom
> >>> nem is olyan nagy ördöngősség
> >>> a kiszerelése.
> >>> Ötlet, tanács, szakirodalom? Előre is köszönöm :).
> >
> >>> Pista
> >
> >>> --
> >
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> >
> > --
> > Üdvözlettel,
> > Istvanedamik mailto:istvanedamik at gmail.com
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list