[elektro] bangood reklamáció

János, Zakó janoszako at gmail.com
Sun Apr 3 10:04:35 CEST 2016


Szia!

Nekem Aliexpress-en rendelt cucc jött törötten. Azt írja az eladó, hogy 
milyen nehéz neki az aliexpress-el. Nyomjak 5 csillagot és hogy minden 
rendben és ő újra elküldni. Ki hiszi el? Volt már ilyen az ebay-en. Az 
sem ért ide soha.
Ha ezt csinálom, sehogy sem tudok reklamálni.

Jani

2016.04.03. 7:09 keltezéssel, Keller Viktor írta:
> Szia!
>
> Első lépésben bejelölöd, hogy megjött. Rögtön visszakérdez, hogy
> mikor, és kéri, hogy értékeld. Itt, ha nem 5 csillagot adsz, megkérdi,
> mi volt a baj, és egyből bejelölheted, hogy sérülten jött.
>
> A Repair&refund&resend csak azután használható, ha megérkezett. Ez
> alól egy kivétel van: ha régóta nem érkezett meg, akkor resend. Nekem
> tegnap jött meg egy cucc, amit december elején rendeltem, és
> újraküldték.
>
> Üdv:
> Viktor
>
> Pipi <lista at puzsar.hu> írta (2016. április 3. 1:54):
>> Hali!
>> A bangood-on hogyan kell reklamálni a (sérülten) kapott cuccost?
>> ha belemegyek a termék melletti view-ba
>> akkor 3 lehetőséget látok
>> 1: apply - gondolom ha minden rendben ment, ide nem mertem kattintani
>> 2: Please note that once you have completed this form, you will be unable to change or add any products to the claim. If you have any problems,please contact us.
>>          itt írtam a felületen egy levelet, de 1 hete nincs válasz...
>> 3: Repair&refund&resend : ha ezt választom akkor visszadobja hogy nem lehet, mert még szállítás alatt van: Your order is in transit.
>>
>> Köszi
>>
>>
>> --
>> Pipi
>> http://www.puzsar.hu
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list