[elektro] bangood reklamáció

Keller Viktor keller.viktor at gmail.com
Sun Apr 3 07:09:14 CEST 2016


Szia!

Első lépésben bejelölöd, hogy megjött. Rögtön visszakérdez, hogy
mikor, és kéri, hogy értékeld. Itt, ha nem 5 csillagot adsz, megkérdi,
mi volt a baj, és egyből bejelölheted, hogy sérülten jött.

A Repair&refund&resend csak azután használható, ha megérkezett. Ez
alól egy kivétel van: ha régóta nem érkezett meg, akkor resend. Nekem
tegnap jött meg egy cucc, amit december elején rendeltem, és
újraküldték.

Üdv:
Viktor

Pipi <lista at puzsar.hu> írta (2016. április 3. 1:54):
> Hali!
> A bangood-on hogyan kell reklamálni a (sérülten) kapott cuccost?
> ha belemegyek a termék melletti view-ba
> akkor 3 lehetőséget látok
> 1: apply - gondolom ha minden rendben ment, ide nem mertem kattintani
> 2: Please note that once you have completed this form, you will be unable to change or add any products to the claim. If you have any problems,please contact us.
>         itt írtam a felületen egy levelet, de 1 hete nincs válasz...
> 3: Repair&refund&resend : ha ezt választom akkor visszadobja hogy nem lehet, mert még szállítás alatt van: Your order is in transit.
>
> Köszi
>
>
> --
> Pipi
> http://www.puzsar.hu
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list