[elektro] autóba lopásgátló
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Mar 28 13:20:40 CET 2015
Egy reteszhez nem kell a nyitomechanizmust atvarialni , masreszt egy autot
nem csak az akkun at lehet eletrekelteni - csinalhatsz bikazasi pontot
barhova. Engem a zar meghibasodasa aggaszt inkabb. Ha kivulrol elerheto
semmit nem er, ha nem, akkor viszont a nyitobowdent barhova teheted, akar
az ulesed ala is.
On Mar 28, 2015 9:55 AM, "gyapo" <gyapo at freemail.hu> wrote:
> Már régebben fölvetettem, a kapu bezárása közbeni autólopás elleni
> módszert, de egyébként is egy fokozatot jelent a saját erőből ellopás
> ellen.
> Az alapötlet a gáz- és kuplungpedálra tett kapcsoló, ha benyomják
> valamelyiket, akkor leáll a motor, ha viszont beteszem a kulcsot,
> akkor nem. Ez a kulcs lehet sokféle, ha kihúzom (magammal viszem a
> kapu becsukásának idejére) élesedik a rendszer, ha bedugom minden úgy
> megy mint gyárilag. A befecskendezőt gondoltam kikapcsolni, a szokásos
> 16 A-es relékontaktuson át gondolom működik.
> Gondoltam a kézifékre is, annak gyárilag is van visszajelzője, azt
> fölhasználhatnám, ha kiengedi akkor leáll a motor.
>
> Mivel tudnám a motortér nyitását gátolni? Kapu előli lopásnál persze
> nem áll neki keresgélni, de egyéb esetben jól jöhet, mint a pajzs
> rendszernél. Egy ajtózár működtető motor elég lehet? Valami 10-20 N-ra
> emlékszem, van kettő az egyik előző autóból. Ha lemerül az akku, akkor
> viszont nem lehet kinyitni. Szóval olyan kellene, ami külső
> áramforrással nyitható vagy kézzel, és mégjobb lenne, ha nem
> fogyasztana áramot, csak az átkapcsoláskor.
>
> Üdv.: gyapo
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list