[elektro] Mobilnet nem-szolgáltatás

Jozsef Valkai vjozsef at valkai.net
Thu Jun 11 12:56:12 CEST 2015


Probaltad masik gepben? Nalam windows8 alatt nem ment amit a tmobile
eladott stick, persze amig meg nem vettem addig meg mondtak is hogy
windows8 kompatibilis.



-- 
--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
vjozsef at valkai.net
lat: +47.30.43.94
lon: +19.9.9.39


2015. június 11. 12:45 hozso_001 at freemail.hu írta, <hozso_001 at freemail.hu>:

>
>    Sziasztok!
>
>
>    T-Mobilnál van egy mobilnetes előfizetés. (Egy ismerősömé.) Eddig
> egészen jól használható volt, de az utóbbi néhány hétben mintha
> "elvágták volna". Mármint: a gépbe dugáskor (az USB-s modemet)
> a gép felismeri, megnyitja a w800.home oldalt, itt bekéri a
> felhasználónevet
> és a jelszót. Utána a PIN kódot. Eddig okés. Ez után ezen a webes
> felületen kiírja, hogy milyen szolgáltatás érhető el, van-e kapcsolat,
> a wifi le van-e tiltva stb. Nos, itt szinte mindig azt írja ki, hogy
> "nincs elérhető szolgáltatás". Néha, nagy ritkán EDGE van, illetve
> egyszer láttam olyat, hogy néhány másodpercenként váltogatta
> az elérhető szolgáltatásokat. A lényeg, hogy ha van is net, akkor
> max. néhány percig, utána megszűnik.
>    Voltam a helyi (Zalaegerszeg) T-mobilnál, bevittem a modemet,
> ott persze szépen ment. Tehát nem a modem hibás, hanem a
> használat helyén valamiért mintha megszűnt volna a szolgáltatás.
> (Teskándról van szó, Zalaegerszeg melletti kis település.)
>
>    Namost, 2 év hűségidő aláírásával lett a szerződés kötve. Eddig
> még csak egy év telt el. Van-e valamilyen lehetőségem, hogy
> reklamálhassak? A T-mobil "központilag" tudhat-e arról, hogy
> azon a területen nem használható a mobilnet szolgáltatása? (Ami
> eddig azért egészen jó volt.) Hivatkozhatok-e szerződésszegésre?
> (Olyan szolgáltatásért fizetek, amit nem szolgáltatnak.) Vagy
> egyáltalán mit tudok tenni?
>
>
>     Üdv.: Horváth Zsolt
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list