[elektro] Mobilnet nem-szolgáltatás
hozso_001 at freemail.hu
hozso_001 at freemail.hu
Thu Jun 11 12:45:56 CEST 2015
Sziasztok!
T-Mobilnál van egy mobilnetes előfizetés. (Egy ismerősömé.) Eddig
egészen jól használható volt, de az utóbbi néhány hétben mintha
"elvágták volna". Mármint: a gépbe dugáskor (az USB-s modemet)
a gép felismeri, megnyitja a w800.home oldalt, itt bekéri a felhasználónevet
és a jelszót. Utána a PIN kódot. Eddig okés. Ez után ezen a webes
felületen kiírja, hogy milyen szolgáltatás érhető el, van-e kapcsolat,
a wifi le van-e tiltva stb. Nos, itt szinte mindig azt írja ki, hogy
"nincs elérhető szolgáltatás". Néha, nagy ritkán EDGE van, illetve
egyszer láttam olyat, hogy néhány másodpercenként váltogatta
az elérhető szolgáltatásokat. A lényeg, hogy ha van is net, akkor
max. néhány percig, utána megszűnik.
Voltam a helyi (Zalaegerszeg) T-mobilnál, bevittem a modemet,
ott persze szépen ment. Tehát nem a modem hibás, hanem a
használat helyén valamiért mintha megszűnt volna a szolgáltatás.
(Teskándról van szó, Zalaegerszeg melletti kis település.)
Namost, 2 év hűségidő aláírásával lett a szerződés kötve. Eddig
még csak egy év telt el. Van-e valamilyen lehetőségem, hogy
reklamálhassak? A T-mobil "központilag" tudhat-e arról, hogy
azon a területen nem használható a mobilnet szolgáltatása? (Ami
eddig azért egészen jó volt.) Hivatkozhatok-e szerződésszegésre?
(Olyan szolgáltatásért fizetek, amit nem szolgáltatnak.) Vagy
egyáltalán mit tudok tenni?
Üdv.: Horváth Zsolt
More information about the Elektro
mailing list