[elektro] Trafi - kamerazóna.
L. Pásztor
seasoft at invitel.hu
Tue Jan 6 13:37:44 CET 2015
Abszolut helytallo adat.
--------------------
L. Pasztor
--------------------
Sent from my iPad
> On 06 Jan 2015, at 13:43, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>
> Az abszolút gyorshajtás (amit a traffival mérni lehet) mindössze
> valami 4%-át okozza az összes halálos balesetnek. Ennek majdnem
> tízszeresét a relatív gyorshajtás (nem a látási- és útviszonyoknak
> megfelelő sebesség). Ezt nem méri a traffi, de a kettőt együtt szokták
> úgy tálalni, hogy "a gyorshajtás" okozta balesetek.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2015-01-06 8:47 GMT+01:00 Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at>:
>>> Arról, hogy a gyorshajtás csak hülye pénzbeszedés, és semmi köze
>>> a balesetekhez, legjobb megnézni az objektív felelősség első öt évét.
>>> Hova vezet, ha egy kicsit nehezebb kibújni a büntetés alól.
>>
>> Itt azért érzek némi zavart.
>>
>> Nem arról van szó, hogy a gyorshajtásnak _semmi_ köze a balesetekhez,
>> csak arról, hogy nem az elsődleges baleseti ok, noha azt szajkózzák
>> belénk. Azt ugye a legkönnyebb ellenőrizni, büntetni, míg a valódi
>> baleseti veszélyt okozók vezetőket roppant nehéz.
>>
>> Épp a minap volt egy hosszabb cikk valahol (talán a totalcar-on, nem
>> emlékszem) erről, rá kellene keresni.
>>
>> Abban persze igazat adok, hogy a nótórius gyorshajtókat ki kell(ene) szűrni.
>>
>> Viszont a fentiek tükrében az előtted szólónak is van igazsága:
>>> A tortenet az allam altal megrendelt es elvart (!) evi
>>> 14 milliardrol szol, a biztonsagrol valo papolas, stb es
>>> a tobbi csak hulye duma. Ezert vettek ennyi traffit, mert jo
>>> beruhazas az allamnak, mikozben sok rendorsegi alkalmazott
>>> 2015-ben 50-60Hz-es 13-14 collos CRT monitor elott ul, sajat
>>> iroszert, Wc papirt, stb. visz be. (Es ez nem vicc !)
>>
>> Károly
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list