[elektro] Trafi - kamerazóna.
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue Jan 6 12:43:30 CET 2015
Az abszolút gyorshajtás (amit a traffival mérni lehet) mindössze
valami 4%-át okozza az összes halálos balesetnek. Ennek majdnem
tízszeresét a relatív gyorshajtás (nem a látási- és útviszonyoknak
megfelelő sebesség). Ezt nem méri a traffi, de a kettőt együtt szokták
úgy tálalni, hogy "a gyorshajtás" okozta balesetek.
Best regards,
Andy
2015-01-06 8:47 GMT+01:00 Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at>:
>> Arról, hogy a gyorshajtás csak hülye pénzbeszedés, és semmi köze
>> a balesetekhez, legjobb megnézni az objektív felelősség első öt évét.
>> Hova vezet, ha egy kicsit nehezebb kibújni a büntetés alól.
>
> Itt azért érzek némi zavart.
>
> Nem arról van szó, hogy a gyorshajtásnak _semmi_ köze a balesetekhez,
> csak arról, hogy nem az elsődleges baleseti ok, noha azt szajkózzák
> belénk. Azt ugye a legkönnyebb ellenőrizni, büntetni, míg a valódi
> baleseti veszélyt okozók vezetőket roppant nehéz.
>
> Épp a minap volt egy hosszabb cikk valahol (talán a totalcar-on, nem
> emlékszem) erről, rá kellene keresni.
>
> Abban persze igazat adok, hogy a nótórius gyorshajtókat ki kell(ene) szűrni.
>
> Viszont a fentiek tükrében az előtted szólónak is van igazsága:
> > A tortenet az allam altal megrendelt es elvart (!) evi
> > 14 milliardrol szol, a biztonsagrol valo papolas, stb es
> > a tobbi csak hulye duma. Ezert vettek ennyi traffit, mert jo
> > beruhazas az allamnak, mikozben sok rendorsegi alkalmazott
> > 2015-ben 50-60Hz-es 13-14 collos CRT monitor elott ul, sajat
> > iroszert, Wc papirt, stb. visz be. (Es ez nem vicc !)
>
> Károly
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list