[elektro] Műhelyfelszerelést keresek (uni-max rossz tapasztalat)

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Fri Feb 6 12:22:05 CET 2015


Na ilyenekre mondta KJ, hogy a cég az sokkal felkészültebb és 
körültekintőbb, ezért nem vonatkozik rá a fogyvédelem. Amivel én hogy is 
mondjam, nem értek egyet.


Gábor

2015.02.06. 9:02 keltezéssel, Ökrös Miklós írta:
> Cég-cég kapcsolat, a fogyvéd nem játszik, de ha az uni-max így folytatja,
> akkor meg fogják ismerni (ők is) a sztorit. Ha az adott ügyben nem is
> illetékesek, "útmutatónak" még jól jöhet.
> Amúgy én sem értem, hogy mire gondoltak. Nálam is előfordulnak problémák,
> mint mindenhol, de aktív kommunikációval, udvariassággal és egy kis
> árengedménnyel eddig még mindig rendbe lehetett tenni a viszonyt. Az uni-max
> viszont _semmit_ sem tett meg ezek közül, sőt!
>
> Igen, éppen ezt írtam nekik az egyik utolsó levelemben:
> "Mint látták, a termékre várakozásban türelmes voltam. Ugyanilyen türelmes
> vagyok, ha éppen egy jogi eljárást kell végigvinni. Szerintem ne kezdjenek
> ki velem, mert nagyon kellemetlen ellenfél vagyok, ha harcra kerül a sor."
>
> Meglátjuk. Az biztos, hogy most elbuktak pár százast, amit eredetileg náluk
> terveztem elkölteni.
>
> Üdv:
> Miklós
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jozsef Valkai"
> Sent: Friday, February 06, 2015 7:57 AM
> Subject: Re: [elektro]Műhelyfelszerelést keresek (uni-max rossz tapasztalat)
>
>
> Ha en ilyet megtennek a vasarloimmal hogy a beszallitomra varok heteket
> akkor mar reg a fogyved fenyegetozne nalam.
>
> Hala istennek te nagyon turelmes ember vagy, en mar reg passzoltam volna
> nekik.
>
> --
> Valkai Jozsef
> +36703628147
> vjozsef at valkai.net
> (Mobilról küldve)
> 2015. febr. 6. 0:40 ezt írta ("Ökrös Miklós" <mokros at freemail.hu>):
>
>> Hááát, ha tényleg érdekel, de hosszú lesz ...
>>
>> A cuccot dec.8-án az uni-max webshopban megrendeltem, előreutalással,
>> akciós
>> áron.
>> Dec.9-én megjött az e-mail díjbekérő, utalás elment nekik.
>> Dec.19-én telefonált a futár, hogy megjött, de sérült a csomag.
>> Rákérdeztem
>> az ügyfélszolgálatukra, hogy most mit javasolnak. Azt mondta az ember,
>> hogy
>> "vegyem át, aztán ha a termék maga is sérült, vigyem vissza Bilk
>> központba,
>> Pestre". Ez az út oda-vissza kb. 170 km, úgyhogy inkább nem vettem át a
>> sérült csomagot, ezt telefonban is elmondtam nekik és írtam mailt is a
>> megadott címükre. Az ÁSZF-ük szerint csak az átvételig az ő saruk, ha
>> sérült
>> a termék, úgyhogy inkább nem kívántam önként hurokba dugni a fejem.
>> Őszintén
>> szólva valami olyanra számítottam, mint ami eddig mindenhol máshol
>> működött.
>> Átvétel, fotók (esetleg videó) a sérült csomagról, csomagbontás, ha ép,
>> akkor mindketten örülünk, ha sérült, akkor visszacsomag, futárhoz
>> eljuttatás
>> max. városon belül, cseredarab érkezik egy elnézést kérő levéllel. Elegáns
>> esetben intézik, vagy kifizetik a visszapostát is. Szerintem ...
>>
>> Helyzet: a kifizetett termék kell, de sérülésmenteset akarok, küldjenek
>> másikat.
>>
>> Utána kb. hetente hívtam őket, hogy mikorra várható a cseredarab.
>> "Havonta indul vissza kamion", amivel visszaviszik a csehekhez a cuccot,
>> hogy meg tudják nézni, tényleg sérült-e. Jan.14-én még "Csomagja jelenleg
>> a
>> Trans-O-Flex futárszolgálatnál van.".
>> Minden alkalommal türelmet kértek, de semmi infót, határidőt sem mondtak,
>> folyamatosan a cseh központtal takaróztak ("mi is csak e-mail-en tartjuk
>> velük a kapcsolatot").
>> Egyetlen alkalommal sem hívtak fel, vagy írtak maguktól.
>>
>> Pár napja (feb.3.) lett elegem, megint felhívtam őket, hogy azonnal
>> lépjenek, különben megy az egész ügy a hatóságokhoz, azok majd
>> kikutyulják,
>> hogy mennyi türelmemnek kellett volna még lennie. Erre hirtelen jött a
>> mail,
>> hogy megérkezett a csehekhez, tényleg sérült, de csak a csomag. "Mivel Ön
>> ezt átvétel nélkül visszaküldte Nekünk, már nem tudjuk felhasználni az
>> utalt
>> összeget."  A terméket elküldik, de csak utánvéttel. WTF????
>> A pénzt csak akkor utalják vissza, ha egy cégszerűen aláírt nyomtatványt,
>> amit postán fognak elküldeni a csehektől, aláírás után visszakerül
>> ugyanoda.
>> Ezen a "korrekciós dokumentumon" kellene megadnom, hogy milyen
>> bankszámlára
>> kérem az összeg visszautalását. LOL!!!
>> Ebbe bele is mentem, az alábbi feltételekkel:
>> - Az utánvétes csomag érkezéséig visszaér a pénz a számlára, oda, ahonnan
>> kapták.
>> - Az eredeti, akciós áron adják a terméket.
>> - Tájékoztatnak az egyes lépések legkésőbbi időpontjairól (pld.
>> visszautalás
>> érkezése, csomag érkezése, hogy határidők legyenek végre).
>>
>> Erre megint mellébeszélés:
>> "Ahogy említettük a korrekciós dokumentum, melyre majd fel kell tűntetni a
>> bankszámlaszámot amire az utalást kérik majd, postai úton küldik a
>> kollégák.
>> Azt kell majd visszajuttatni hozzánk és csak utána tudjuk Önnek
>> visszautalni
>> az összeget. A terméknek amit Ön visszaküldött semmi baja nem volt, így
>> azt
>> kézpénzes utánvéttel akár a következő szállítmánnyal tudnánk is küldeni,
>> de
>> ha Önnek ez így nem megfelelő visszatudjuk taratani (ez esetben
>> előfordulhat
>> hogy más vásárlónak kiküldik a kollégák, elfogy raktárkészletről). Pontos
>> dátumot nem tudunk adni, mivel a posta idejével nem rendelkezünk. Amint
>> visszajuttatja hozzánk majd a korrekciós dokumentumot, mi azt továbbítjuk
>> a
>> pénzügyi osztálya (Csehországba) ahonnan majd utalják az összeget."
>>
>> Na, ekkor lett elegem, közel két hónappal a megrendelés és fizetés után
>> megírtam nekik, hogy érdekmúlás és bizalomvesztés miatt elállok a
>> vásárlástól. Ismét megkapták a bankszámlaszámot az összes létező formában
>> és
>> a tranzakció uni-max féle azonosítóit, a visszautalásra kaptak 3
>> munkanapos
>> határidőt. Az ügyfélszolgálatot telefonon is tájékoztattam a döntésemről.
>>
>> Ekkor hirtelen felgyorsultak az események, az eddig kizárólag postán
>> küldhető dokumentum megjött e-mailben, nahát! Egy stornó számlára
>> hasonlító
>> valamit küldtek, de pld. az összeg nem negatív előjellel szerepelt, stb.
>> Mindezt az ÁFA törvényre hivatkozva...
>> Megírtam nekik, hogy ezt nem írom alá, mert hibás és felesleges. Nem
>> kaptam
>> számlát, így nekem a stornó számlára sincs szükségem, ha nekik kell,
>> készítsék el nyugodtan maguknak, én nem kellek hozzá.
>> Ezután ment pár levél, ovis stílusban megírta az ügyfélszolgálatos nő,
>> hogy
>> pedig igen, erre én, hogy pedig nem és így tovább. Végül lezártam azzal,
>> hogy ezzel ne zavarjon többet, mert felesleges és ismét emlékeztettem a
>> határidőre.
>>
>> Most feb.5-én itt tartunk, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége, de hogy
>> soha többé nem vásárolok az uni-max-nál, az biztos.
>>
>> Ács Gabi írta, hogy van náluk Paypal is. Nem is tűnt fel, céges
>> vásárláshoz
>> nem használtam még, de talán jobb is. A Paypal-os renomém nem rongálnám
>> egy
>> ilyen bandával való kereskedéssel (kínaitól, angoltól, némettől még nem
>> kellett pénzt visszaszednem).
>>
>> Üdv:
>> Miklós
>>
>>
>> ----- Original Message -----
>> From: "Hofferek Attila"
>> Sent: Thursday, February 05, 2015 3:34 PM
>> Subject: Re: [elektro] Műhelyfelszerelést keresek
>>
>>
>> miből tűnik úgy?
>>
>> 2015.02.05. 13:39 keltezéssel, Ökrös Miklós írta:
>>> Tudom, vegyem meg náluk. Próbáltam, de úgy tűnik, hogy megpróbálnak
>>> átvágni,
>> --
>> Hofferek Attila
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list