[elektro] Műhelyfelszerelést keresek (uni-max rossz tapasztalat)

Ökrös Miklós mokros at freemail.hu
Fri Feb 6 09:02:17 CET 2015


Cég-cég kapcsolat, a fogyvéd nem játszik, de ha az uni-max így folytatja, 
akkor meg fogják ismerni (ők is) a sztorit. Ha az adott ügyben nem is 
illetékesek, "útmutatónak" még jól jöhet.
Amúgy én sem értem, hogy mire gondoltak. Nálam is előfordulnak problémák, 
mint mindenhol, de aktív kommunikációval, udvariassággal és egy kis 
árengedménnyel eddig még mindig rendbe lehetett tenni a viszonyt. Az uni-max 
viszont _semmit_ sem tett meg ezek közül, sőt!

Igen, éppen ezt írtam nekik az egyik utolsó levelemben:
"Mint látták, a termékre várakozásban türelmes voltam. Ugyanilyen türelmes 
vagyok, ha éppen egy jogi eljárást kell végigvinni. Szerintem ne kezdjenek 
ki velem, mert nagyon kellemetlen ellenfél vagyok, ha harcra kerül a sor."

Meglátjuk. Az biztos, hogy most elbuktak pár százast, amit eredetileg náluk 
terveztem elkölteni.

Üdv:
Miklós

----- Original Message ----- 
From: "Jozsef Valkai"
Sent: Friday, February 06, 2015 7:57 AM
Subject: Re: [elektro]Műhelyfelszerelést keresek (uni-max rossz tapasztalat)


Ha en ilyet megtennek a vasarloimmal hogy a beszallitomra varok heteket
akkor mar reg a fogyved fenyegetozne nalam.

Hala istennek te nagyon turelmes ember vagy, en mar reg passzoltam volna
nekik.

--
Valkai Jozsef
+36703628147
vjozsef at valkai.net
(Mobilról küldve)
2015. febr. 6. 0:40 ezt írta ("Ökrös Miklós" <mokros at freemail.hu>):

> Hááát, ha tényleg érdekel, de hosszú lesz ...
>
> A cuccot dec.8-án az uni-max webshopban megrendeltem, előreutalással,
> akciós
> áron.
> Dec.9-én megjött az e-mail díjbekérő, utalás elment nekik.
> Dec.19-én telefonált a futár, hogy megjött, de sérült a csomag. 
> Rákérdeztem
> az ügyfélszolgálatukra, hogy most mit javasolnak. Azt mondta az ember, 
> hogy
> "vegyem át, aztán ha a termék maga is sérült, vigyem vissza Bilk 
> központba,
> Pestre". Ez az út oda-vissza kb. 170 km, úgyhogy inkább nem vettem át a
> sérült csomagot, ezt telefonban is elmondtam nekik és írtam mailt is a
> megadott címükre. Az ÁSZF-ük szerint csak az átvételig az ő saruk, ha
> sérült
> a termék, úgyhogy inkább nem kívántam önként hurokba dugni a fejem.
> Őszintén
> szólva valami olyanra számítottam, mint ami eddig mindenhol máshol
> működött.
> Átvétel, fotók (esetleg videó) a sérült csomagról, csomagbontás, ha ép,
> akkor mindketten örülünk, ha sérült, akkor visszacsomag, futárhoz
> eljuttatás
> max. városon belül, cseredarab érkezik egy elnézést kérő levéllel. Elegáns
> esetben intézik, vagy kifizetik a visszapostát is. Szerintem ...
>
> Helyzet: a kifizetett termék kell, de sérülésmenteset akarok, küldjenek
> másikat.
>
> Utána kb. hetente hívtam őket, hogy mikorra várható a cseredarab.
> "Havonta indul vissza kamion", amivel visszaviszik a csehekhez a cuccot,
> hogy meg tudják nézni, tényleg sérült-e. Jan.14-én még "Csomagja jelenleg 
> a
> Trans-O-Flex futárszolgálatnál van.".
> Minden alkalommal türelmet kértek, de semmi infót, határidőt sem mondtak,
> folyamatosan a cseh központtal takaróztak ("mi is csak e-mail-en tartjuk
> velük a kapcsolatot").
> Egyetlen alkalommal sem hívtak fel, vagy írtak maguktól.
>
> Pár napja (feb.3.) lett elegem, megint felhívtam őket, hogy azonnal
> lépjenek, különben megy az egész ügy a hatóságokhoz, azok majd 
> kikutyulják,
> hogy mennyi türelmemnek kellett volna még lennie. Erre hirtelen jött a
> mail,
> hogy megérkezett a csehekhez, tényleg sérült, de csak a csomag. "Mivel Ön
> ezt átvétel nélkül visszaküldte Nekünk, már nem tudjuk felhasználni az
> utalt
> összeget."  A terméket elküldik, de csak utánvéttel. WTF????
> A pénzt csak akkor utalják vissza, ha egy cégszerűen aláírt nyomtatványt,
> amit postán fognak elküldeni a csehektől, aláírás után visszakerül
> ugyanoda.
> Ezen a "korrekciós dokumentumon" kellene megadnom, hogy milyen 
> bankszámlára
> kérem az összeg visszautalását. LOL!!!
> Ebbe bele is mentem, az alábbi feltételekkel:
> - Az utánvétes csomag érkezéséig visszaér a pénz a számlára, oda, ahonnan
> kapták.
> - Az eredeti, akciós áron adják a terméket.
> - Tájékoztatnak az egyes lépések legkésőbbi időpontjairól (pld.
> visszautalás
> érkezése, csomag érkezése, hogy határidők legyenek végre).
>
> Erre megint mellébeszélés:
> "Ahogy említettük a korrekciós dokumentum, melyre majd fel kell tűntetni a
> bankszámlaszámot amire az utalást kérik majd, postai úton küldik a
> kollégák.
> Azt kell majd visszajuttatni hozzánk és csak utána tudjuk Önnek
> visszautalni
> az összeget. A terméknek amit Ön visszaküldött semmi baja nem volt, így 
> azt
> kézpénzes utánvéttel akár a következő szállítmánnyal tudnánk is küldeni, 
> de
> ha Önnek ez így nem megfelelő visszatudjuk taratani (ez esetben
> előfordulhat
> hogy más vásárlónak kiküldik a kollégák, elfogy raktárkészletről). Pontos
> dátumot nem tudunk adni, mivel a posta idejével nem rendelkezünk. Amint
> visszajuttatja hozzánk majd a korrekciós dokumentumot, mi azt továbbítjuk 
> a
> pénzügyi osztálya (Csehországba) ahonnan majd utalják az összeget."
>
> Na, ekkor lett elegem, közel két hónappal a megrendelés és fizetés után
> megírtam nekik, hogy érdekmúlás és bizalomvesztés miatt elállok a
> vásárlástól. Ismét megkapták a bankszámlaszámot az összes létező formában
> és
> a tranzakció uni-max féle azonosítóit, a visszautalásra kaptak 3 
> munkanapos
> határidőt. Az ügyfélszolgálatot telefonon is tájékoztattam a döntésemről.
>
> Ekkor hirtelen felgyorsultak az események, az eddig kizárólag postán
> küldhető dokumentum megjött e-mailben, nahát! Egy stornó számlára 
> hasonlító
> valamit küldtek, de pld. az összeg nem negatív előjellel szerepelt, stb.
> Mindezt az ÁFA törvényre hivatkozva...
> Megírtam nekik, hogy ezt nem írom alá, mert hibás és felesleges. Nem 
> kaptam
> számlát, így nekem a stornó számlára sincs szükségem, ha nekik kell,
> készítsék el nyugodtan maguknak, én nem kellek hozzá.
> Ezután ment pár levél, ovis stílusban megírta az ügyfélszolgálatos nő, 
> hogy
> pedig igen, erre én, hogy pedig nem és így tovább. Végül lezártam azzal,
> hogy ezzel ne zavarjon többet, mert felesleges és ismét emlékeztettem a
> határidőre.
>
> Most feb.5-én itt tartunk, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége, de hogy
> soha többé nem vásárolok az uni-max-nál, az biztos.
>
> Ács Gabi írta, hogy van náluk Paypal is. Nem is tűnt fel, céges 
> vásárláshoz
> nem használtam még, de talán jobb is. A Paypal-os renomém nem rongálnám 
> egy
> ilyen bandával való kereskedéssel (kínaitól, angoltól, némettől még nem
> kellett pénzt visszaszednem).
>
> Üdv:
> Miklós
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Hofferek Attila"
> Sent: Thursday, February 05, 2015 3:34 PM
> Subject: Re: [elektro] Műhelyfelszerelést keresek
>
>
> miből tűnik úgy?
>
> 2015.02.05. 13:39 keltezéssel, Ökrös Miklós írta:
> > Tudom, vegyem meg náluk. Próbáltam, de úgy tűnik, hogy megpróbálnak
> > átvágni,
>
> --
> Hofferek Attila
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list