[elektro] Műhelyfelszerelést keresek (uni-max rossz tapasztalat)

Jozsef Valkai vjozsef at valkai.net
Fri Feb 6 07:57:38 CET 2015


Ha en ilyet megtennek a vasarloimmal hogy a beszallitomra varok heteket
akkor mar reg a fogyved fenyegetozne nalam.

Hala istennek te nagyon turelmes ember vagy, en mar reg passzoltam volna
nekik.

--
Valkai Jozsef
+36703628147
vjozsef at valkai.net
(Mobilról küldve)
2015. febr. 6. 0:40 ezt írta ("Ökrös Miklós" <mokros at freemail.hu>):

> Hááát, ha tényleg érdekel, de hosszú lesz ...
>
> A cuccot dec.8-án az uni-max webshopban megrendeltem, előreutalással,
> akciós
> áron.
> Dec.9-én megjött az e-mail díjbekérő, utalás elment nekik.
> Dec.19-én telefonált a futár, hogy megjött, de sérült a csomag. Rákérdeztem
> az ügyfélszolgálatukra, hogy most mit javasolnak. Azt mondta az ember, hogy
> "vegyem át, aztán ha a termék maga is sérült, vigyem vissza Bilk központba,
> Pestre". Ez az út oda-vissza kb. 170 km, úgyhogy inkább nem vettem át a
> sérült csomagot, ezt telefonban is elmondtam nekik és írtam mailt is a
> megadott címükre. Az ÁSZF-ük szerint csak az átvételig az ő saruk, ha
> sérült
> a termék, úgyhogy inkább nem kívántam önként hurokba dugni a fejem.
> Őszintén
> szólva valami olyanra számítottam, mint ami eddig mindenhol máshol
> működött.
> Átvétel, fotók (esetleg videó) a sérült csomagról, csomagbontás, ha ép,
> akkor mindketten örülünk, ha sérült, akkor visszacsomag, futárhoz
> eljuttatás
> max. városon belül, cseredarab érkezik egy elnézést kérő levéllel. Elegáns
> esetben intézik, vagy kifizetik a visszapostát is. Szerintem ...
>
> Helyzet: a kifizetett termék kell, de sérülésmenteset akarok, küldjenek
> másikat.
>
> Utána kb. hetente hívtam őket, hogy mikorra várható a cseredarab.
> "Havonta indul vissza kamion", amivel visszaviszik a csehekhez a cuccot,
> hogy meg tudják nézni, tényleg sérült-e. Jan.14-én még "Csomagja jelenleg a
> Trans-O-Flex futárszolgálatnál van.".
> Minden alkalommal türelmet kértek, de semmi infót, határidőt sem mondtak,
> folyamatosan a cseh központtal takaróztak ("mi is csak e-mail-en tartjuk
> velük a kapcsolatot").
> Egyetlen alkalommal sem hívtak fel, vagy írtak maguktól.
>
> Pár napja (feb.3.) lett elegem, megint felhívtam őket, hogy azonnal
> lépjenek, különben megy az egész ügy a hatóságokhoz, azok majd kikutyulják,
> hogy mennyi türelmemnek kellett volna még lennie. Erre hirtelen jött a
> mail,
> hogy megérkezett a csehekhez, tényleg sérült, de csak a csomag. "Mivel Ön
> ezt átvétel nélkül visszaküldte Nekünk, már nem tudjuk felhasználni az
> utalt
> összeget."  A terméket elküldik, de csak utánvéttel. WTF????
> A pénzt csak akkor utalják vissza, ha egy cégszerűen aláírt nyomtatványt,
> amit postán fognak elküldeni a csehektől, aláírás után visszakerül
> ugyanoda.
> Ezen a "korrekciós dokumentumon" kellene megadnom, hogy milyen bankszámlára
> kérem az összeg visszautalását. LOL!!!
> Ebbe bele is mentem, az alábbi feltételekkel:
> - Az utánvétes csomag érkezéséig visszaér a pénz a számlára, oda, ahonnan
> kapták.
> - Az eredeti, akciós áron adják a terméket.
> - Tájékoztatnak az egyes lépések legkésőbbi időpontjairól (pld.
> visszautalás
> érkezése, csomag érkezése, hogy határidők legyenek végre).
>
> Erre megint mellébeszélés:
> "Ahogy említettük a korrekciós dokumentum, melyre majd fel kell tűntetni a
> bankszámlaszámot amire az utalást kérik majd, postai úton küldik a
> kollégák.
> Azt kell majd visszajuttatni hozzánk és csak utána tudjuk Önnek
> visszautalni
> az összeget. A terméknek amit Ön visszaküldött semmi baja nem volt, így azt
> kézpénzes utánvéttel akár a következő szállítmánnyal tudnánk is küldeni, de
> ha Önnek ez így nem megfelelő visszatudjuk taratani (ez esetben
> előfordulhat
> hogy más vásárlónak kiküldik a kollégák, elfogy raktárkészletről). Pontos
> dátumot nem tudunk adni, mivel a posta idejével nem rendelkezünk. Amint
> visszajuttatja hozzánk majd a korrekciós dokumentumot, mi azt továbbítjuk a
> pénzügyi osztálya (Csehországba) ahonnan majd utalják az összeget."
>
> Na, ekkor lett elegem, közel két hónappal a megrendelés és fizetés után
> megírtam nekik, hogy érdekmúlás és bizalomvesztés miatt elállok a
> vásárlástól. Ismét megkapták a bankszámlaszámot az összes létező formában
> és
> a tranzakció uni-max féle azonosítóit, a visszautalásra kaptak 3 munkanapos
> határidőt. Az ügyfélszolgálatot telefonon is tájékoztattam a döntésemről.
>
> Ekkor hirtelen felgyorsultak az események, az eddig kizárólag postán
> küldhető dokumentum megjött e-mailben, nahát! Egy stornó számlára hasonlító
> valamit küldtek, de pld. az összeg nem negatív előjellel szerepelt, stb.
> Mindezt az ÁFA törvényre hivatkozva...
> Megírtam nekik, hogy ezt nem írom alá, mert hibás és felesleges. Nem kaptam
> számlát, így nekem a stornó számlára sincs szükségem, ha nekik kell,
> készítsék el nyugodtan maguknak, én nem kellek hozzá.
> Ezután ment pár levél, ovis stílusban megírta az ügyfélszolgálatos nő, hogy
> pedig igen, erre én, hogy pedig nem és így tovább. Végül lezártam azzal,
> hogy ezzel ne zavarjon többet, mert felesleges és ismét emlékeztettem a
> határidőre.
>
> Most feb.5-én itt tartunk, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége, de hogy
> soha többé nem vásárolok az uni-max-nál, az biztos.
>
> Ács Gabi írta, hogy van náluk Paypal is. Nem is tűnt fel, céges vásárláshoz
> nem használtam még, de talán jobb is. A Paypal-os renomém nem rongálnám egy
> ilyen bandával való kereskedéssel (kínaitól, angoltól, némettől még nem
> kellett pénzt visszaszednem).
>
> Üdv:
> Miklós
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Hofferek Attila"
> Sent: Thursday, February 05, 2015 3:34 PM
> Subject: Re: [elektro] Műhelyfelszerelést keresek
>
>
> miből tűnik úgy?
>
> 2015.02.05. 13:39 keltezéssel, Ökrös Miklós írta:
> > Tudom, vegyem meg náluk. Próbáltam, de úgy tűnik, hogy megpróbálnak
> > átvágni,
>
> --
> Hofferek Attila
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list