[elektro] Műhelyfelszerelést keresek (uni-max rossz tapasztalat)
Ökrös Miklós
mokros at freemail.hu
Fri Feb 6 00:40:39 CET 2015
Hááát, ha tényleg érdekel, de hosszú lesz ...
A cuccot dec.8-án az uni-max webshopban megrendeltem, előreutalással, akciós
áron.
Dec.9-én megjött az e-mail díjbekérő, utalás elment nekik.
Dec.19-én telefonált a futár, hogy megjött, de sérült a csomag. Rákérdeztem
az ügyfélszolgálatukra, hogy most mit javasolnak. Azt mondta az ember, hogy
"vegyem át, aztán ha a termék maga is sérült, vigyem vissza Bilk központba,
Pestre". Ez az út oda-vissza kb. 170 km, úgyhogy inkább nem vettem át a
sérült csomagot, ezt telefonban is elmondtam nekik és írtam mailt is a
megadott címükre. Az ÁSZF-ük szerint csak az átvételig az ő saruk, ha sérült
a termék, úgyhogy inkább nem kívántam önként hurokba dugni a fejem. Őszintén
szólva valami olyanra számítottam, mint ami eddig mindenhol máshol működött.
Átvétel, fotók (esetleg videó) a sérült csomagról, csomagbontás, ha ép,
akkor mindketten örülünk, ha sérült, akkor visszacsomag, futárhoz eljuttatás
max. városon belül, cseredarab érkezik egy elnézést kérő levéllel. Elegáns
esetben intézik, vagy kifizetik a visszapostát is. Szerintem ...
Helyzet: a kifizetett termék kell, de sérülésmenteset akarok, küldjenek
másikat.
Utána kb. hetente hívtam őket, hogy mikorra várható a cseredarab.
"Havonta indul vissza kamion", amivel visszaviszik a csehekhez a cuccot,
hogy meg tudják nézni, tényleg sérült-e. Jan.14-én még "Csomagja jelenleg a
Trans-O-Flex futárszolgálatnál van.".
Minden alkalommal türelmet kértek, de semmi infót, határidőt sem mondtak,
folyamatosan a cseh központtal takaróztak ("mi is csak e-mail-en tartjuk
velük a kapcsolatot").
Egyetlen alkalommal sem hívtak fel, vagy írtak maguktól.
Pár napja (feb.3.) lett elegem, megint felhívtam őket, hogy azonnal
lépjenek, különben megy az egész ügy a hatóságokhoz, azok majd kikutyulják,
hogy mennyi türelmemnek kellett volna még lennie. Erre hirtelen jött a mail,
hogy megérkezett a csehekhez, tényleg sérült, de csak a csomag. "Mivel Ön
ezt átvétel nélkül visszaküldte Nekünk, már nem tudjuk felhasználni az utalt
összeget." A terméket elküldik, de csak utánvéttel. WTF????
A pénzt csak akkor utalják vissza, ha egy cégszerűen aláírt nyomtatványt,
amit postán fognak elküldeni a csehektől, aláírás után visszakerül ugyanoda.
Ezen a "korrekciós dokumentumon" kellene megadnom, hogy milyen bankszámlára
kérem az összeg visszautalását. LOL!!!
Ebbe bele is mentem, az alábbi feltételekkel:
- Az utánvétes csomag érkezéséig visszaér a pénz a számlára, oda, ahonnan
kapták.
- Az eredeti, akciós áron adják a terméket.
- Tájékoztatnak az egyes lépések legkésőbbi időpontjairól (pld. visszautalás
érkezése, csomag érkezése, hogy határidők legyenek végre).
Erre megint mellébeszélés:
"Ahogy említettük a korrekciós dokumentum, melyre majd fel kell tűntetni a
bankszámlaszámot amire az utalást kérik majd, postai úton küldik a kollégák.
Azt kell majd visszajuttatni hozzánk és csak utána tudjuk Önnek visszautalni
az összeget. A terméknek amit Ön visszaküldött semmi baja nem volt, így azt
kézpénzes utánvéttel akár a következő szállítmánnyal tudnánk is küldeni, de
ha Önnek ez így nem megfelelő visszatudjuk taratani (ez esetben előfordulhat
hogy más vásárlónak kiküldik a kollégák, elfogy raktárkészletről). Pontos
dátumot nem tudunk adni, mivel a posta idejével nem rendelkezünk. Amint
visszajuttatja hozzánk majd a korrekciós dokumentumot, mi azt továbbítjuk a
pénzügyi osztálya (Csehországba) ahonnan majd utalják az összeget."
Na, ekkor lett elegem, közel két hónappal a megrendelés és fizetés után
megírtam nekik, hogy érdekmúlás és bizalomvesztés miatt elállok a
vásárlástól. Ismét megkapták a bankszámlaszámot az összes létező formában és
a tranzakció uni-max féle azonosítóit, a visszautalásra kaptak 3 munkanapos
határidőt. Az ügyfélszolgálatot telefonon is tájékoztattam a döntésemről.
Ekkor hirtelen felgyorsultak az események, az eddig kizárólag postán
küldhető dokumentum megjött e-mailben, nahát! Egy stornó számlára hasonlító
valamit küldtek, de pld. az összeg nem negatív előjellel szerepelt, stb.
Mindezt az ÁFA törvényre hivatkozva...
Megírtam nekik, hogy ezt nem írom alá, mert hibás és felesleges. Nem kaptam
számlát, így nekem a stornó számlára sincs szükségem, ha nekik kell,
készítsék el nyugodtan maguknak, én nem kellek hozzá.
Ezután ment pár levél, ovis stílusban megírta az ügyfélszolgálatos nő, hogy
pedig igen, erre én, hogy pedig nem és így tovább. Végül lezártam azzal,
hogy ezzel ne zavarjon többet, mert felesleges és ismét emlékeztettem a
határidőre.
Most feb.5-én itt tartunk, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége, de hogy
soha többé nem vásárolok az uni-max-nál, az biztos.
Ács Gabi írta, hogy van náluk Paypal is. Nem is tűnt fel, céges vásárláshoz
nem használtam még, de talán jobb is. A Paypal-os renomém nem rongálnám egy
ilyen bandával való kereskedéssel (kínaitól, angoltól, némettől még nem
kellett pénzt visszaszednem).
Üdv:
Miklós
----- Original Message -----
From: "Hofferek Attila"
Sent: Thursday, February 05, 2015 3:34 PM
Subject: Re: [elektro] Műhelyfelszerelést keresek
miből tűnik úgy?
2015.02.05. 13:39 keltezéssel, Ökrös Miklós írta:
> Tudom, vegyem meg náluk. Próbáltam, de úgy tűnik, hogy megpróbálnak
> átvágni,
--
Hofferek Attila
More information about the Elektro
mailing list