[elektro] Műhelyfelszerelést keresek (uni-max rossz tapasztalat)

Ökrös Miklós mokros at freemail.hu
Fri Feb 6 00:40:39 CET 2015


Hááát, ha tényleg érdekel, de hosszú lesz ...

A cuccot dec.8-án az uni-max webshopban megrendeltem, előreutalással, akciós 
áron.
Dec.9-én megjött az e-mail díjbekérő, utalás elment nekik.
Dec.19-én telefonált a futár, hogy megjött, de sérült a csomag. Rákérdeztem 
az ügyfélszolgálatukra, hogy most mit javasolnak. Azt mondta az ember, hogy 
"vegyem át, aztán ha a termék maga is sérült, vigyem vissza Bilk központba, 
Pestre". Ez az út oda-vissza kb. 170 km, úgyhogy inkább nem vettem át a 
sérült csomagot, ezt telefonban is elmondtam nekik és írtam mailt is a 
megadott címükre. Az ÁSZF-ük szerint csak az átvételig az ő saruk, ha sérült 
a termék, úgyhogy inkább nem kívántam önként hurokba dugni a fejem. Őszintén 
szólva valami olyanra számítottam, mint ami eddig mindenhol máshol működött. 
Átvétel, fotók (esetleg videó) a sérült csomagról, csomagbontás, ha ép, 
akkor mindketten örülünk, ha sérült, akkor visszacsomag, futárhoz eljuttatás 
max. városon belül, cseredarab érkezik egy elnézést kérő levéllel. Elegáns 
esetben intézik, vagy kifizetik a visszapostát is. Szerintem ...

Helyzet: a kifizetett termék kell, de sérülésmenteset akarok, küldjenek 
másikat.

Utána kb. hetente hívtam őket, hogy mikorra várható a cseredarab.
"Havonta indul vissza kamion", amivel visszaviszik a csehekhez a cuccot, 
hogy meg tudják nézni, tényleg sérült-e. Jan.14-én még "Csomagja jelenleg a 
Trans-O-Flex futárszolgálatnál van.".
Minden alkalommal türelmet kértek, de semmi infót, határidőt sem mondtak, 
folyamatosan a cseh központtal takaróztak ("mi is csak e-mail-en tartjuk 
velük a kapcsolatot").
Egyetlen alkalommal sem hívtak fel, vagy írtak maguktól.

Pár napja (feb.3.) lett elegem, megint felhívtam őket, hogy azonnal 
lépjenek, különben megy az egész ügy a hatóságokhoz, azok majd kikutyulják, 
hogy mennyi türelmemnek kellett volna még lennie. Erre hirtelen jött a mail, 
hogy megérkezett a csehekhez, tényleg sérült, de csak a csomag. "Mivel Ön 
ezt átvétel nélkül visszaküldte Nekünk, már nem tudjuk felhasználni az utalt 
összeget."  A terméket elküldik, de csak utánvéttel. WTF????
A pénzt csak akkor utalják vissza, ha egy cégszerűen aláírt nyomtatványt, 
amit postán fognak elküldeni a csehektől, aláírás után visszakerül ugyanoda. 
Ezen a "korrekciós dokumentumon" kellene megadnom, hogy milyen bankszámlára 
kérem az összeg visszautalását. LOL!!!
Ebbe bele is mentem, az alábbi feltételekkel:
- Az utánvétes csomag érkezéséig visszaér a pénz a számlára, oda, ahonnan 
kapták.
- Az eredeti, akciós áron adják a terméket.
- Tájékoztatnak az egyes lépések legkésőbbi időpontjairól (pld. visszautalás 
érkezése, csomag érkezése, hogy határidők legyenek végre).

Erre megint mellébeszélés:
"Ahogy említettük a korrekciós dokumentum, melyre majd fel kell tűntetni a 
bankszámlaszámot amire az utalást kérik majd, postai úton küldik a kollégák. 
Azt kell majd visszajuttatni hozzánk és csak utána tudjuk Önnek visszautalni 
az összeget. A terméknek amit Ön visszaküldött semmi baja nem volt, így azt 
kézpénzes utánvéttel akár a következő szállítmánnyal tudnánk is küldeni, de 
ha Önnek ez így nem megfelelő visszatudjuk taratani (ez esetben előfordulhat 
hogy más vásárlónak kiküldik a kollégák, elfogy raktárkészletről). Pontos 
dátumot nem tudunk adni, mivel a posta idejével nem rendelkezünk. Amint 
visszajuttatja hozzánk majd a korrekciós dokumentumot, mi azt továbbítjuk a 
pénzügyi osztálya (Csehországba) ahonnan majd utalják az összeget."

Na, ekkor lett elegem, közel két hónappal a megrendelés és fizetés után 
megírtam nekik, hogy érdekmúlás és bizalomvesztés miatt elállok a 
vásárlástól. Ismét megkapták a bankszámlaszámot az összes létező formában és 
a tranzakció uni-max féle azonosítóit, a visszautalásra kaptak 3 munkanapos 
határidőt. Az ügyfélszolgálatot telefonon is tájékoztattam a döntésemről.

Ekkor hirtelen felgyorsultak az események, az eddig kizárólag postán 
küldhető dokumentum megjött e-mailben, nahát! Egy stornó számlára hasonlító 
valamit küldtek, de pld. az összeg nem negatív előjellel szerepelt, stb. 
Mindezt az ÁFA törvényre hivatkozva...
Megírtam nekik, hogy ezt nem írom alá, mert hibás és felesleges. Nem kaptam 
számlát, így nekem a stornó számlára sincs szükségem, ha nekik kell, 
készítsék el nyugodtan maguknak, én nem kellek hozzá.
Ezután ment pár levél, ovis stílusban megírta az ügyfélszolgálatos nő, hogy 
pedig igen, erre én, hogy pedig nem és így tovább. Végül lezártam azzal, 
hogy ezzel ne zavarjon többet, mert felesleges és ismét emlékeztettem a 
határidőre.

Most feb.5-én itt tartunk, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége, de hogy 
soha többé nem vásárolok az uni-max-nál, az biztos.

Ács Gabi írta, hogy van náluk Paypal is. Nem is tűnt fel, céges vásárláshoz 
nem használtam még, de talán jobb is. A Paypal-os renomém nem rongálnám egy 
ilyen bandával való kereskedéssel (kínaitól, angoltól, némettől még nem 
kellett pénzt visszaszednem).

Üdv:
Miklós


----- Original Message ----- 
From: "Hofferek Attila"
Sent: Thursday, February 05, 2015 3:34 PM
Subject: Re: [elektro] Műhelyfelszerelést keresek


miből tűnik úgy?

2015.02.05. 13:39 keltezéssel, Ökrös Miklós írta:
> Tudom, vegyem meg náluk. Próbáltam, de úgy tűnik, hogy megpróbálnak
> átvágni,

-- 
Hofferek Attila 



More information about the Elektro mailing list