[elektro] OFF - Tesla teszt
Király,Gyula
kingkey at t-online.hu
Tue Aug 18 18:31:58 CEST 2015
Üdv!
>Ez a felirat a teherautó melyik végén volt olvasható? Csak nem a hátulján?
:-)
De, a hátulján...:}}
Ne mondd, hogy nem láttál ilyent??
Én '74 óta vezetek, de '65 óta ültem autóban.
Minden szaron föl volt föstve.
Nem lehet, hogy csak én vagyok öreg...:}}
És tényleg azt oktatták, hogy lassabban tud megállni.
Baromi nagy volt a fékerő, az igaz, de mire létrejött...:}}
Épp a héten kotort elő a zasszony valami qrva régi műszaki vizsgás könyvet,
lehet, abban benne van, ha el nem felejtem, megnézem...:}}
Gyula
Megkérdeztem, ő is úgy tudja, hogy lassabban fékeztek.
De megnézem a könyvet, állítólag megvan.
Szerintem a régi légfékes teherautóknál az volt, hogy nem lehetett elég
finoman
szabályozni a fékerőt, és ha rá talált rendesen lépni a pedálra (lehet, hogy
jószerivel erőmentesen), akkor satuzott az összes kereke, meglehetősen
gyorsan,
és hát akkor aki mögötte nem számított az indokolatlanul intenzív fékezésre
(féktávolság ugye), az beleszállt. A zsiguli különösen xar volt
atekintetben,
hogy nem jól volt elosztva a fékhatás előre-hátra. Volt ugyan egy
fékerőszabályozó, ami azt a célt szolgálta, hogy ha hátul leterhelik, oda
többet
adott, de ez biztosan nem jól működött. Átéltem pár meleg helyzetet, amikor
az
előttem lévő normálisabb jármű csak úgy simán fékezett, én meg alig bírtam
koccanás nélkül megállni mögötte. Ezzel az öreg forddal már nincs ilyen
probléma, ez mintha jobban lenne kitalálva.
Na aztán lehet, hogy olyan is van, amiről írtál, hogy a légfékes jármű nem
tud
elég hamar fékezni, én nem kerültem ilyen szituba.
hjozsi
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
---
Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
https://www.avast.com/antivirus
More information about the Elektro
mailing list