[elektro] OFF - Tesla teszt

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Aug 15 17:07:09 CEST 2015


engem nem is ez zavar igazan , hanem az utanfutas hianya .
ha egy picit megcsuszik az auto , akkor regen eleg volt elengedni vagy
kicsit meglokni a megfelelo iranyba es a kerekek bealltak a legalacsonyabb
ero iranyaba , azaz a tapadasra . most ugy tul vannak csillapitva hogy nem
vagyok benne biztos hogy merre all , de az tuti hogy az ut altal adott ero
es a kormanytechnika ossz tehetelensege keptelenne teszi az ilyen
alkalmazkodasra .

bye
dexter


2015. augusztus 15. 12:38 Kaczmarek Edvard írta, <edk-elektro at babakezek.hu>:

> Na igen. A D-Kadett szervótlan kormányát ugyanolyan könnyen tudtam
> tekerni, mint a későbbi autók szervósát.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On August 15, 2015 11:26:12 AM CEST, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
> >Azért azt se feledd el, hogy a szervo előtt is volt élet. Utána pedig
> >azert nem tudod rásegítés nélkül tekergetni, mert nem arra méretezték,
> >hogy emberi erővel tekerhető legyen.
> >
> >Best regards,
> >Andy
> >
> >"L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu> írta (2015. augusztus 15. 8:42):
> >> Azért érdekes próbálkozás egy 245/35/19-es tappancsokon futó vasat
> >álló
> >> helyzetben szervó nélkül tekergetni ...
> >> Eszméletlenül bele kell kapaszkodni a kormányba.
> >> Viszont még volt egy tech.érv:  a szervó nélküli tekergetés hamar
> >> tönkreteszi a fogaslécet, és gyorsan megnő a kotyogás.
> >>
> >> ----------------
> >> L. Pásztor
> >> ----------------
> >>
> >>
> >>
> >> 2015.08.14. 14:11 keltezéssel, jhidvegi írta:
> >>> Zoltan Szabo 1(BHU) wrote:
> >>>> Honvédségi téma! Terepen teherautó, ha kilövik a kerekét, ne rátsa
> >ki
> >>>> a kezedből a kormányt! Több 10 tonnás járgánynál nagyon
> >elképzelhető
> >>>> a dolog! 2. Világháborús történet, szerintem igaz. Vezettem még
> >>>> Csepelt és PSZH-t!
> >>> Van benne valami, nem gondoltam rá.
> >>> Végülis volt egy esetem az előző autóval (volt benne szervo):
> >rámentem egy
> >>> gyalogátkelőhelynél középre épített járdasziget-kőre, ami pont az
> >elválasztósáv
> >>> vonalába volt felépítve. Valamit matattam, nem figyeltem eléggé.
> >Mind a két
> >>> baloldali kerék totál szétment, nem csak a gumik, a felnik is, és
> >asszem rugó is
> >>> tört. De átjutva ezen a részen teljesen kormányozható maradt a
> >járgány, kiálltam
> >>> a legközelebbi lehetőségnél (kb 30 méterrel odébb), és hazaballagtam
> >talicskán
> >>> elhozni plusz egy kereket.
> >>>
> >>> Lehet, hogy ha nincs kormányszervo, nem tartottam volna meg a
> >járgányt, de azt
> >>> is el tudom képzelni, hogy a kormánymű visszairányban majdnem önzáró
> >legyen.
> >>> Persze a zsiguliról tudom, hogy az se volt teljesen önzáró, szóval
> >valamire
> >>> váratlanul rámenve kifordult a kormány a kezemből, de sose volt
> >belőle baj. Nem
> >>> tudom, miért nem csinálják visszafelé teljesen önzáróra, ha már
> >nincs szervo. De
> >>> ha van, akkor is. Ha önzáró, akkor max egy nagy kerékelfordító
> >nyomatékot nem
> >>> tudok lekűzdeni, szóval abba az irányba tekerni a kormányt, de ő se
> >tudja
> >>> tekerni visszafelé.
> >>>
> >>> hjozsi
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> >
> >-----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list