[elektro] OFF - Tesla teszt
"L. Pásztor"
seasoft at invitel.hu
Sun Aug 9 10:43:19 CEST 2015
Ebből új iparág fog kinőni ... az autó érzékelőinek meghekkelése ... :)
Mindenkit zavarna valami, a piást a szonda, az ostobákat a bizt.öv, a
rossz-fiúkat a távleállítás, a legalább 20 éve házasokat a
helyzetmeghatározás, az autózós népeket a sebesség-riasztás, a
műszakilag trágyaszórókat a vészjelzések ...
Ja, lesz itt egy új iparág ... mint pl. a km-óra visszatekerő biznic ....
----------------
L. Pásztor
----------------
2015.08.09. 1:02 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2015. 08. 08.:
>> SZIGETI Szabolcs wrote:
>>
>>> Ez úgy történik, hogy a biztonság egyrészt a tervezési-fejlesutési
>>> folyamat része kellene, hogy legyen; másrészt érteni kellene hozzá. A
>>> legtöbb esetben egyik feltétel sem teljesül. Ezen a területen
>>> (mármint it biztonság) dolgozom. Hát, láttam már pár érdekes dolgot.
>>> A legtöbb fejlesztési folyamatban eleve nincs is benne. "Majd a végén
>>> rakunk elé egy tűzfalat meg vírusirtót, attól lesz biztonságos"...
>> Én már azt nem értem, hogy minek kell bárminek kintről hozzáférhetőnek
>> lennie
>> egy autó alapműködésében. Jó, legyen benne internet meg ami szem-szájnak
>> ingere,
>> de ezeknek mi köze a motorhoz, fékhez, kormányhoz? Miért kell olyanra
>> csinálni,
>> hogy legyen köze?
>>
>> Valszeg a totál hozzánemértés szólal meg bennem, de tényleg így érzem.
> ha az utastérben az alkoholdetektor jelez, távleállítás legyen
>
> ha a rendőrök üldöznek, az üldözött kocsiját távirányítással lehet leblokkolni
> mondjuk ez addig jó, amíg a távirányító "rossz kézbe nem kerül"
>
> országúti sárga angyal már induláskor távolról lekérdezheti a hibakódot, hogy
> már megfelelő alkatrészekkel induljon
>
>
>> hjozsi
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list