[elektro] OFF - Tesla teszt
Cser Tamas
maguspr53 at gmail.com
Sun Aug 9 01:02:19 CEST 2015
jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2015. 08. 08.:
> SZIGETI Szabolcs wrote:
>
>> Ez úgy történik, hogy a biztonság egyrészt a tervezési-fejlesutési
>> folyamat része kellene, hogy legyen; másrészt érteni kellene hozzá. A
>> legtöbb esetben egyik feltétel sem teljesül. Ezen a területen
>> (mármint it biztonság) dolgozom. Hát, láttam már pár érdekes dolgot.
>> A legtöbb fejlesztési folyamatban eleve nincs is benne. "Majd a végén
>> rakunk elé egy tűzfalat meg vírusirtót, attól lesz biztonságos"...
>
> Én már azt nem értem, hogy minek kell bárminek kintről hozzáférhetőnek
> lennie
> egy autó alapműködésében. Jó, legyen benne internet meg ami szem-szájnak
> ingere,
> de ezeknek mi köze a motorhoz, fékhez, kormányhoz? Miért kell olyanra
> csinálni,
> hogy legyen köze?
>
> Valszeg a totál hozzánemértés szólal meg bennem, de tényleg így érzem.
ha az utastérben az alkoholdetektor jelez, távleállítás legyen
ha a rendőrök üldöznek, az üldözött kocsiját távirányítással lehet leblokkolni
mondjuk ez addig jó, amíg a távirányító "rossz kézbe nem kerül"
országúti sárga angyal már induláskor távolról lekérdezheti a hibakódot, hogy
már megfelelő alkatrészekkel induljon
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list