[elektro] bojler csavarkérdés

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Sep 21 13:12:34 CEST 2014


Nekem a kenoanyag eddig masodlagos volt - ahol osszefekszik ugyis elvesz,
ott csak a levegotol elzaras mukodne. De a grafitpor formalevalaszto hatasa
eleg nyero.

Bye
Dexter
On Sep 21, 2014 1:08 PM, "Benedek I." <renyta at t-online.hu> wrote:

> Én csak olajos ronggyal megtisztítom a menetet, aztán megtörlöm és
> behajtom. Ilyenkor csak annyi filmréteg marad a felületen, hogy a
> korróziót gátolja, de a tapadást nem csökkenti.
>
> bi
>
> charles hoss wrote:
> > En hiszek a kenesben, mert amikor elkezdtem autozni , akkoriban
> > rendszeres volt hogy osszerozsdalt, igy egy grafitos kenoanyagreteg
> > elonyos volt ha a jol meghuzott csavar egy evvel kesobb is le akartam
> > venni.
> > Ma sem erzem maskent a csavar, agy, felni anyaganak kulonbozosegei
> > miatt.
> >
> > Bye
> > Dexter
> > On Sep 21, 2014 12:36 PM, "Benedek I." <renyta at t-online.hu> wrote:
> >
> >> Csak a menet önmagában nem feltétlenül önzáró egy rezgésnek,
> >> hőtágulásoknak kitett szerkezetben. A menetek felületétől is sok függ
> >> és persze attól, hogy van-e közte kenőanyag. Sokan zsírozzák a
> >> kerékcsavarokat, pedig - épp a fentiek és a túlhúzás veszélye miatt
> >> is - nem a legbölcsebb dolog.
> >>
> >> bi
> >>
> >> charles hoss wrote:
> >>> tudtommal a kerekanya menetemelkedese alapbol onzarova teszi.
> >>> ha nem tud elmozdulni a kerek forgasa soran akkor az nem lazul le.
> >>>
> >>> bye
> >>> dexter
> >>> On 21 Sep 2014 08:08, "SZIGETI Szabolcs" <szigiszabolcs at gmail.com>
> >>> wrote:
> >>>
> >>>> Én magam cserélem, és mindig nyomatékkulccsal húzom. Meglepően
> >>>> kevés az a 100 Nm körüli előírt érték ahhoz képest amit gumisok
> >>>> húznak légkulccsal vagy akár keresztkulccsal. Nagy tanulság egy
> >>>> nyomatékkulcs, hogy mi mennyi. Sosem volt lelazult vagy megszorult
> >>>> kerékcsavarom.
> >>>>
> >>>> Szablcs
> >>>> 2014.09.21. 2:48 ezt írta ("jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>):
> >>>>
> >>>>> Pataki István wrote:
> >>>>>> Ez csak azért keltette fel az érdeklődésemet, mert ezexerint a
> >>>>>> gumisnál csak pökgyelre megy a kerékcsavar meghúzása? Amikor
> >>>>>> magam
> >>>>>
> >>>>> Azon túl, hogy nem tudom, hogy megy a gumisnál, még csak ezt a
> >>>>> kifejezést se
> >>>>> ismerem.
> >>>>>
> >>>>> Én magam szoktam cserélni légkulccsal, de nem szoktam ellenőrizni
> >>>>> már. Illetve
> >>>>> ha szerviz matatja, megesik, hogy fel kell nyomnom a kompresszor
> >>>>> nyomását, ha le
> >>>>> akarom szedni a kerékanyákat. Fogalmam sincs, miért húzzák túl.
> >>>>> Egy gumis volt
> >>>>> életemben összesen, amelyik, nyomatékkulccsal ment utána.
> >>>>>
> >>>>> hjozsi
> >>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>>           elektro[-flame|-etc]
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>           elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>          elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list